Avatar billede tuttifrutti Nybegynder
03. december 2005 - 19:00 Der er 10 kommentarer

hvordan slette man spil?

hej, jeg vil gerne høre om, hvis jeg downloader et spil og har en tidbgrænsning på 60min - hvordan kan jeg spille den samme spil igen - dvs hvad skal jeg gå ind og slette så jeg kan reinstaller den igen? f'eks fra realarcade...
    tuttifrutti...*S*
Avatar billede jepe Nybegynder
03. december 2005 - 19:04 #1
Umiddelbart vil jeg jo anbefale dig at købe spillet hvis du ønsker fortsat at spille det. Formålet med de 60 minutter er jo netop at du kan prøve spillet før du køber det!

Ved godt det ikke er et svar på dit spørgsmål, men der er en grund til at der tages penge for fulde, normalt fungerende versioner af spil i butikkerne :-)

/jepe
Avatar billede tuttifrutti Nybegynder
03. december 2005 - 19:12 #2
jo du har helt ret, men jeg der er da heller ikke noget forkert i at spille den om igen ved at slette det som der skal slettes - jeg laver jo ikke noget ulovigt el lign.... så ½er der nogen der ved hvordan man gør det? det er mere fordi jeg har lige downloadet realarcade og var igang med at spille bricks of camelot da den puluselig gik ud ... så jeg vil da meget gerne spille den igen her og nu... *S*
Avatar billede tuttifrutti Nybegynder
03. december 2005 - 20:05 #3
hmmm er der slet ikke nogen som ved hvordan man gør?
Avatar billede peet49 Nybegynder
03. december 2005 - 20:16 #4
Du skal slette sporene fra spillet i registreringsdatabasen, ellers husker den.
Avatar billede tuttifrutti Nybegynder
03. december 2005 - 20:24 #5
registreringsdatabasen? hmmmm hvordan gør man det?
03. december 2005 - 22:55 #6
... du skal nok forvente at det er 'hemmelig' gemt i RegBasen. Så selvom du tilsyneladende har slettet alt med filer/mapper der har med spillet at gøre SAMT mere eller mindre MANUELT fjernet alt i RegBasen så vil den huske at du HAR spillet før og at de 60 dages prøve ER udløbet...

Sådan er det eks. på mange (andre) shareware programmer som PaintShopPro osv...

Der skal en geninstall af Windows - eller måske en "systemgendannelse" til ...
Avatar billede tuttifrutti Nybegynder
04. december 2005 - 11:22 #7
æv hvor er det altså surt.... der røg min søndag - snøft snøft
Avatar billede webmazter Nybegynder
04. december 2005 - 21:36 #8
du kan downloade et program ved navn ccleaner og gå ind og slette det helt fra computeren og der efter downloade spillet igen og spille det igen på de 60 min.
04. december 2005 - 21:55 #9
... men du skal dog ikke tro/forvente at det trix vil virke ...

Ellers er der også denne: http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=559