Avatar billede mentoz Nybegynder
03. december 2005 - 08:04 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Vudering af Cs site

Hej Eksperter, jeg er i gang med at arbejde med et nyt design til min Counter-Strike Clan, så ville lige høre hvad i syntes om designet, i er meget velkommmen til at komme med kretik hvis i kan begrunde det, ved godt kodningen ikke helt er i top men jeg kan ikke få det flash og <embed> til at blive valideret

Siden er endnu ikke færdig, så der kun et design at vudere

HP:
http://asp.u2a.dk/testen/
Avatar billede swiatecki Novice
03. december 2005 - 08:50 #1
Jeg synes evt. du skulle gøre noget ved "login" knappen
Avatar billede huset Praktikant
03. december 2005 - 12:51 #2
Flot enkelt design som passer til temaet!

Synes dog du skulle dele siden op i afsnit så fosidne ikke blev så irriterende lang
Avatar billede tobbersecondary Nybegynder
05. december 2005 - 00:48 #3
Prøv med hvid baggrund i feltet news og evt. under logon. Det vil give siden mere kontrast og større læsbarhed.
Ellers et flot design, som appellerer til målgruppen.

-Tobber
Avatar billede andreasbj Nybegynder
12. december 2005 - 20:44 #4
Synes det ser rigtig godt ud, det eneste er måske kontrasten på teksten navigation og login som måske kunne være samme farve som logoets røde...Ellers også rigtig fedt logo.
Avatar billede mentoz Nybegynder
19. december 2005 - 19:05 #5
Uhhh det må i meget undskylde, jeres svar ser måske ud til at være liggyldige for mig, men jeg har læst dem for længe, dersværre har jeg været så smart ikke at svare, men jeg kom helt fra det, det må i meget undskylde, men som i kan se har jeg rettet siden efter nogle af jeres forslag, men det med kontrasten, syntes jeg ikke helt at jeg kunne lide, det var ligesom det hvide i midten skar i øjnene