Avatar billede stofferk Nybegynder
02. december 2005 - 19:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

data fra formular huskes

hvad skal man skrive for at få de data'er man har haft tastet ind i formulare til at blive husket hvis man trykker på tilbage knappen?

vil gerne se et eksempel hvis dette kan lade sig gøre :)
Avatar billede udvikler Nybegynder
02. december 2005 - 20:28 #1
Du navngiver dint tilbage knap navnet "back" (uden ") og så prøv med denne kode:

<?php

if ($_POST['back']) {

$_SESSION['felt1'] = $felt1;
$_SESSION['felt2'] = $felt2;
$_SESSION['felt3'] = $felt3;
$_SESSION['felt4'] = $felt4;
$_SESSION['felt5'] = $felt5;
}

?>

Nu vil du kunne udskrive værdierne ved hjælp af:

echo $_SESSION['felt1'];
echo $_SESSION['felt2'];
echo $_SESSION['felt3'];
echo $_SESSION['felt4'];
echo $_SESSION['felt5'];
Avatar billede stofferk Nybegynder
02. december 2005 - 23:19 #2
ok, men hvad gør man så hvis der bliver trykket på "tilbage" knappen oppe i i selve browseren ?
Avatar billede stofferk Nybegynder
02. december 2005 - 23:40 #3
>-- -aco-
tak for svaret, men jeg fandt lige denne tråd http://www.eksperten.dk/spm/375871
jeg havde selv det med session i mit script, så det mere den med selve tilbage knappen jeg søgte!... men endnu en gang tak for svaret :)