Avatar billede darkspawn Nybegynder
02. december 2005 - 15:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Min com kan ikke finde nogen aktive netværkskort

Her er problemet. Det startede med at der var noget galt med mit bluetooth software på min laptop. Jeg prøvede at løse problemet i flere timer, hvorefter jeg geninstalleret alt i system32 folderen. Dog, efter at have gjort dette, kunne min laptop ikke længere gå på nettet, og noget kaldet CLMLService tog livet af min processer. Jeg trykkede så Ctrl+Alt+Del for at finde ud af hvad der var galt med nettet. Der stod så, under "Netværk" at: "der blev ikke fundet nogen aktive netværkskort". Jeg tjekker så alle mine forbindelser, og der står alle steder, både LAN, 1394, trådløs og bluetooth, at de er aktiverede. Så hvad pokker er der galt med min com'???
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
02. december 2005 - 15:53 #1
Hvordan geninstallere du alt i system32 folderen?
Avatar billede darkspawn Nybegynder
02. december 2005 - 16:01 #2
Fordi min Application & Support-disc ikke kun installere noget som helst ordentligt, mens den var i Windows, så var nødt til at boote fra CD'en. Den lidt uventede bieffekt var så at alt i system32 blev geninstalleret, da jeg havde regnet med at den bare ville kører installationsfilerne fra de forskellige programmer.
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
02. december 2005 - 16:15 #3
Hvis du booter fra Suppor-cden er alt normalt slettet. Er det korrekt?
Hvordan ser der ud i enhedshåndtering? Mangler du nogle driver?
Avatar billede darkspawn Nybegynder
02. december 2005 - 16:57 #4
Der mangler ikke noget, udfra hvad jeg kan se. Hvis der gjorde, ville de nok have dukket op efter en systemgenkaldelse (hvilket jeg forsøgte mig med), men det gjorde de ikke. Tror jeg prøver at formater mit C-drev og geninstallere windows fuldstændigt. Må bare håbe på at de virker.
Avatar billede darkspawn Nybegynder
04. december 2005 - 01:19 #5
Jeg fik formateret og geninstalleret alt, så nu virker det hele igen.