Avatar billede tjennu Nybegynder
30. november 2005 - 21:59 Der er 6 kommentarer

Hvad er forkert, opsætning af php script?

Setup er: (vil mene jeg har gjort det helt rigtigt.

1) Change all instances of the word YourSiteName with your actual site name.

2) Set up the MySQL database. The MySQL tables that you need to use are found in a file called sqltable.sql.

3) Modify the following files:

A. gold_vars.php - change the physical path of the gold membership folder to your actual path. Currently it is set as /home/netprofi/public_html/paidmail/gold_membership

B. global.php - This file is found in the Includes folder. Change the path of the vars.php and vars_arrays.php files, which are found in the Includes folder. The 2 lines that you need to modify are:
include("/home/netprofi/public_html/paidmail/includes/vars.php");      include("/home/netprofi/public_html/paidmail/includes/vars_arrays.php");

C. vars.php - This is the file where you set your database name, database username and database password.

4) Set the permssions to all the PHP files to 755. With the following exceptions:

includes/vars_misc.php - this file should be set to 777
includes/vars_commission.php - this file should be set to 777

Also set the following files to 777:

** site/html/email/ - all files in this folder should be set to 777
** admin/backup.sql file
** site/html/header.html and site/html/footer.html
** admin/temp.txt
** gold_membership/random.txt

MIT PROBLEM ER AT DEN VISER DETTE EFTER JEG HAR GJORT SETUP'EN.

Warning: main(): open_basedir restriction in effect. File(/paidmail/includes/vars.php) is not within the allowed path(s): (/var/www/hotels/.dk/tjennu:/tmp) in /var/www/hotels/.dk/tjennu/html/paidmail/includes/global.php on line 3

Warning: main(/paidmail/includes/vars.php): failed to open stream: Operation not permitted in /var/www/hotels/.dk/tjennu/html/paidmail/includes/global.php on line 3

Warning: main(): Failed opening '/paidmail/includes/vars.php' for inclusion (include_path='.:/php/includes:/usr/local/share/pear'') in /var/www/hotels/.dk/tjennu/html/paidmail/includes/global.php on line 3

Warning: main(): open_basedir restriction in effect. File(/paidmail/includes/vars_arrays.php) is not within the allowed path(s): (/var/www/hotels/.dk/tjennu:/tmp) in /var/www/hotels/.dk/tjennu/html/paidmail/includes/global.php on line 5

Warning: main(/paidmail/includes/vars_arrays.php): failed to open stream: Operation not permitted in /var/www/hotels/.dk/tjennu/html/paidmail/includes/global.php on line 5

Warning: main(): Failed opening '/paidmail/includes/vars_arrays.php' for inclusion (include_path='.:/php/includes:/usr/local/share/pear'') in /var/www/hotels/.dk/tjennu/html/paidmail/includes/global.php on line 5

Warning: fopen(): open_basedir restriction in effect. File(/header.html) is not within the allowed path(s): (/var/www/hotels/.dk/tjennu:/tmp) in /var/www/hotels/.dk/tjennu/html/paidmail/includes/global.php on line 65

Warning: fopen(/header.html): failed to open stream: Operation not permitted in /var/www/hotels/.dk/tjennu/html/paidmail/includes/global.php on line 65
File Does'nt Exists

pLEASE HJÆLP MIG
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. november 2005 - 22:07 #1
Du skal vel skrive den fulde sti til /paidmail/includes/vars.php  -  det ser ikke ud til du har gjort det.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. november 2005 - 22:08 #2
Altså:  /var/www/hotels/.dk/tjennu/html/paidmail/includes/vars.php
Avatar billede tjennu Nybegynder
30. november 2005 - 22:30 #3
Problemet er nu nede på dette.

Warning: fopen(): open_basedir restriction in effect. File(/paidmail/site/html/header.html) is not within the allowed path(s): (/var/www/hotels/.dk/tjennu:/tmp) in /var/www/hotels/.dk/tjennu/html/paidmail/includes/global.php on line 65

Warning: fopen(/paidmail/site/html/header.html): failed to open stream: Operation not permitted in /var/www/hotels/.dk/tjennu/html/paidmail/includes/global.php on line 65
File Does'nt Exists

På linie 65 står følgene:

      $file=fopen($fileurl,'r') or die("File Does'nt Exists");
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. november 2005 - 22:36 #4
Nej, jeg gider ikke hjælpe dig hvis du ikke kan læse reglerne for eksperten.dk,
http://www.eksperten.dk/regler.phtml

        1.  Det er ikke tilladt at:

....
              11. oprette det samme spørgsmål flere gange - heller ikke selv om spørgsmålet kunne ligge i flere kategorier. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.
Avatar billede tjennu Nybegynder
30. november 2005 - 22:38 #5
Sorry havde oprettet spørgsmålet i en forkert kategori først... har prøvet at slette det andet men ka ik finde ud af det.. er newbie her på exp
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. november 2005 - 23:53 #6
Men du gør det bare igen: /spm/668753

Hvad er det i reglerne du ikke forstår?