Avatar billede kaliffen2 Nybegynder
30. november 2005 - 10:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan skal man submit med Enter?

En af mine venner er lige ved at lave lidt htmlkode.

Når han trykker på knappen 'Print' virker det fint, men hvis han trykker 'Enter' nulstilles formen.

<FORM NAME="FAAForm">
FAA :

<INPUT VALUE="" NAME="ItemName"  SIZE=30><P align="center">
<INPUT TYPE="button" VALUE="    Print    " onClick='DoPrint ""' OnFocus='DoPrint ""'>&nbsp;
<INPUT onclick='DoPrint "Preview.bmp"' type=button OnFocus="Setfocus" value=Preview>
Avatar billede medions Nybegynder
30. november 2005 - 10:59 #1
Ved at lave en submit knap...

<input type="submit" value="enter" />

//>Rune
Avatar billede medions Nybegynder
30. november 2005 - 11:00 #2
<input type="submit" value="Preview" onclick="DoPrint 'Preview.bmp';" OnFocus="Setfocus" />

Sådan... og så fjern den button du har nu...

//>Rune
Avatar billede kaliffen2 Nybegynder
30. november 2005 - 13:29 #3
det er prøvet, uden held..
koden er opdateret så der mu står

<FORM NAME="FAAForm">
FAA :

<INPUT VALUE="" NAME="ItemName"  SIZE=30><P align="center">
<INPUT TYPE="submit" VALUE="Print" onClick='DoPrint ""' OnFocus="setfocus">

problemet er der stadig
men er der en funktion lidt alá onclick bare med enter i stedet for click ?
Avatar billede roenving Novice
30. november 2005 - 13:43 #4
Hvad er DoPrint og setfocus for noget ?-)
Avatar billede ivajl Nybegynder
30. november 2005 - 14:11 #5
SÅ.. nu fik jeg min egen konto.. :)

det er en side vi bruger i min afdeling på arbejde.. DoPrint er en funktion (VBscript) som sender en stregkode basseret på indtastningen i feltet til en label printer, og setfocus stod der i forvejen, så jeg kender ikke lige formålet med funktionen.
Avatar billede kaliffen2 Nybegynder
02. maj 2006 - 11:44 #6
?