Avatar billede midea Nybegynder
29. november 2005 - 10:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ekspert til spillesite

Vi skal bruge en programmør, der kan hjælpe os med følgende:

Sitet er designet og følgende funktionaliteter skal laves:

Login-funktion
Database (sql) med brugerdata
Database (sql) med spildata
Funktionalitet generelt med opdateringsmodul til spildata
(Der er 5 felter, der skal rettes hver uge)
Affiliate management funktion med brugerinfo der skal opdateres
Diverse muligheder for udtræk af DB
Betalingsfunktion (Dankort)

Udover dette vil vi gerne træffe en aftale om fast support.

Der følger naturligvis mere info, hvis det kræves for at give et tilbud.

Vi har fundet et site, der ligner lidt: Drommeholdet.dk (dog uden grafiske fremstillinger mm. - og så er det heller ikke fodbold, det handler om)
- men omfanget passer sikkert ganske meget.

På forhånd tak

Denne opgave er også postet på Sharksforum

Kravspecifikation findes her: www.tretten.dk/kravspec.doc
Avatar billede andre_h Nybegynder
29. november 2005 - 11:09 #1
Kontakt denne fyr...Han er rimelig hård til det og har før løst sådanne ting for mig.
Hans mail er : simon@moorehojer.dk

Mvh André =)
Avatar billede areon Nybegynder
29. november 2005 - 15:19 #2
Stadig interesseret... BG Development. :)

De spil i vil have på sitet er allerede udviklede spil ikke? (evt. java eller flash)
Avatar billede midea Nybegynder
29. november 2005 - 16:53 #3
Sitet ER et spil... - som du måske kan læse ud af kravspecifikationen.

Prøv at se www.drommeholdet.dk - det er noget der ligner lidt...
Avatar billede locturian Nybegynder
30. november 2005 - 09:53 #4
Hej Midea,

Hvis du har mulighed for det, så send mig en mail på sj@firmaside.com, eller fang mig på msn på locturian@hotmail.com - Så kan vi lige tage en snak :)
Avatar billede cybermike Nybegynder
09. december 2005 - 08:52 #5
Jeg er intresseret saafremt i stadig mangler folk? Fang mig paa mc@mobilemarketing.dk

  Mikkel
Avatar billede midea Nybegynder
20. september 2006 - 14:29 #6
Lukker