Avatar billede Slettet bruger
28. november 2005 - 17:36 Der er 5 kommentarer

Google shortcuts

Følgende søgning:
http://www.google.com/search?hl=en&q=zoetrope&btnG=Google+Search
Under resultat #1 (zoetrope.com) kan jeg se følgende links:
"People - Join Now - Technology - About This Site" alle linker videre til de relevante sider på zoetrope.com

Nogen som ved hvordan man fremprovokerer disse shortcuts?
Avatar billede mathiash Nybegynder
28. november 2005 - 17:38 #1
Jeg kunne forestille mig at det er noget der er betalt for?
Avatar billede coversdk Nybegynder
28. november 2005 - 17:41 #2
Preferences måske...
Avatar billede giang Nybegynder
29. november 2005 - 12:31 #3
Nej, det er næppe noget man kan betale sig fra da det er en del af de organiske søgeresultater.
Tilsyneladende er det ikke noget man selv er herre over, men noget som nogle gange fremkommer ved den side der ligger nr. 1 på en given søgning. Prøv at stille dit spørgsmål på www.dansearch.dk
Avatar billede exp Juniormester
29. november 2005 - 13:38 #4
giang >>
[Det er ikke tilladt at] gøre reklame for andre websider, med mindre det foregår som relevant svar i et spørgsmål. [...]
www.exp.dk/regler.phtml §2.1.6

Med mindre du kan henvise til en konkret tråd på den hjemmeside, bedes du venligst stoppe med at reklamere for den.
Ønsker du at reklamere på eksperten.dk, kan du kontakte IDG her:
http://exp.dk/annoncering.phtml

Mvh
exp/coadmin
Avatar billede bobslaede Nybegynder
20. december 2005 - 11:03 #5
#1
Det der sker der, er noget forsøg google kører med, det er nogle få sider som ligger godt på nogle få ord, der får sådanne ting. Du kan ikke skrive dig op til det, google vælger dig, hvis det skal være. Men det har ikke indflydelse på din ranking.