Avatar billede oz1jux Nybegynder
28. november 2005 - 05:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hvad er oynycrl

Muligvis er der det ikke skrivet rigtigt men firewallén spørger om den skal blokere for det og indtil videre siger jeg spørg senere, hvis det er noget skadelig hvordan fjerner jeg det det så.
Avatar billede boxer Nybegynder
28. november 2005 - 07:54 #1
Du er nødt til at skrive helt nøjagtigt hvad det er. Ellers kan vi jo ikke finde ud hvilken proces der vil have adgang til nettet og om den er "lovlig" nok.
Avatar billede nva Praktikant
28. november 2005 - 07:56 #2
Hvis du kan finde filen kan du checke den her http://virusscan.jotti.org/
Avatar billede oz1jux Nybegynder
28. november 2005 - 18:09 #3
Den hedder helt nøjagtigt OYNYCQRL og udgiver er ukendt. Og jeg kan ikke finde den hvis jeg søger efter den kan jeg ikke finde den.
Jeg har lige reformateret hele harddisken lagt Windows XP ind igen og derefter opdateret den til SP2. Og går der mere end 1-3 minutter efter at firewallen har spurgt om jeg vil tillade at den tager kontakt med nettet er der bare lukket af til nettet. jeg kan hverken bruge Outlook eller komme på nettet med den computer
Avatar billede oz1jux Nybegynder
29. november 2005 - 00:06 #4
fandt selv fejlen installere windows software til fjernelse af skadelig software og derefter med regedit fandt jeg alle steder i reg.basen hvor den var og fjernede den det var en win32/Rbot.gen