Avatar billede chanlo Nybegynder
26. november 2005 - 00:15 Der er 7 kommentarer

opdeling af radiobuttonlist

jeg får en radiobuttonlist tilbage fra en api. men hvis teksten til de enkelde items er for lang bryder den ind under den radiobutten teksten tilhører...
kan man på en eller anden måde skille teksten og den tilhørende radiobutton så man kan smide de enkelte dele ud i en tabel eller lign??? Jeg mener ikke man kan style sig ud af problemet, eller hvad??

nogle gode ideer?
Avatar billede snepnet Nybegynder
26. november 2005 - 00:21 #1
du kan lade være med at angive tekst på din radiobutton - og så lægge den i tabellen separat.
mvh
Avatar billede snepnet Nybegynder
26. november 2005 - 00:24 #2
(det skulle jo skrives :o)
mvh
Avatar billede chanlo Nybegynder
26. november 2005 - 00:25 #3
men hvordan får jeg skilt min radiobuttonlist så jeg har txt og radiobutton hver for sig?
Avatar billede snepnet Nybegynder
26. november 2005 - 00:28 #4
du kan løbe listen igennem :

foreach(ListeItem item in List.Items)
{
  item.Text = "";
}

du kan self. også gafle teksten og bruge den til noget andet (putte den i en tabel ell).

mvh
Avatar billede snepnet Nybegynder
26. november 2005 - 00:29 #5
i ovenstående er List så en RadioButtonList
mvh
Avatar billede chanlo Nybegynder
28. november 2005 - 19:15 #6
ok, jeg har ikke lige haft tid til denne endnu. vender snart tilbage
Avatar billede snepnet Nybegynder
28. november 2005 - 20:06 #7
det gør du bare :o)
mvh