Avatar billede dennism Nybegynder
25. november 2005 - 21:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

RAM til bærbar

Jeg har en Acer TravelMate 230, som jeg gerne vil have noget mere fysisk hukommelse i.
Jeg har følgende ram i maskinen:
http://www.demaweb.dk/ram.JPG

Nogen der kan give mig et sted på edbpriser, hvor jeg kan finde nogle ram som passer i min maskine?
Avatar billede dennism Nybegynder
26. november 2005 - 10:49 #2
Hvad med disse Kingston RAM:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=99304
dur de også?

Hvilke kriterier skal jeg lede efter? Kan se at de ikke har det samme antal MHz som mine nuværende, og desuden er bit og ns slet ikke angivet. Hvad er det jeg skal kigge efter?
Avatar billede dennism Nybegynder
26. november 2005 - 10:53 #3
Mine nuværende har også kun 133HMz. Kan de godt arbejde sammen?
Avatar billede n3wbi Nybegynder
26. november 2005 - 11:20 #4
Du skal bruge følgende:'
http://www.ec.kingston.com/ecom/configurator/modelsinfo.asp?SysID=14068&mfr=Acer&model=TravelMate+230+Series+230%2C+233%2C+234&Sys=14068-Acer-TravelMate+230+Series+230%2C+233%2C+234&distributor=0&submit1=Search
Altså :-)
www.kingston.com
Vælg din producent i drop-down menu'en (Acer)
Find derefter TM 230 serie.
Så får du din RAM, derefter søger du på den hos edbpriser.
Avatar billede dennism Nybegynder
26. november 2005 - 11:27 #5
Det skal altså være disse:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=59052

??
De andre Kingston jeg havde fået virker måske ikke (de er nemlig billigere)? Og jvad med den john.doe havde fundet?

Kan man ik finde nogen billigere end 600,-?
Avatar billede dennism Nybegynder
26. november 2005 - 11:33 #6
Jeg bruger iøvrigt mest min bærbar til arbejde og programmer, og overhovedet ikke til spil mm.
Er det nok hvis jeg køber en blok på 256 så jeg samlet har 512, eller skal jeg købe en på 512?
Avatar billede n3wbi Nybegynder
26. november 2005 - 14:53 #7
Ja det skal være dem, M6464B250
Jeg kan se at min netto pris inkl. moms er 580, så 600 er nok prisen på dem ja..!
Men der er ingen grund til "KUN" at købe 256MB, synes bestemt du skal gå hele vejen og ta en 512MB.. Windows har det jo med at "stjæle" alt det RAM den kan få fat i for at forbedre ydelesen, og da pris forskellen ikke er større...! :-)