Avatar billede kklm Nybegynder
25. november 2005 - 20:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvad kan man lægge på en hjemmeside hosted af Esenet?

Ja, overskriften siger næsten det hele, men jeg kunne godt tænke mig at vide hvad man kan lægge op på de 10 MB plads som man nu får med når man Esenet?
Her tænker jeg på de forskellige ting som php, sql mm.

mvh
Lasse Andersen
Avatar billede easywebhost Nybegynder
30. november 2005 - 20:42 #1
Kontakt Esenet, det er dem der hoster siderne og dermed dem der ved hvad man kan på dem

Mogens
www.easywebhost.org
Avatar billede kklm Nybegynder
07. december 2005 - 20:20 #2
Hej Mogens
Takker for dit svar - det kunne være en rigtig god mulighed. Det bliver nok også sidste udvej :D
Håber dog også på at nogen med en konto hos esenet vil blande sig lidt i dette spg ;D
Avatar billede kklm Nybegynder
10. januar 2006 - 23:32 #3
kan du ikke lige lægge et svar, så vi kan få dette spg ud af verdenen?
Avatar billede kklm Nybegynder
24. februar 2006 - 00:22 #4
Så lukker vi da bare :D