Avatar billede kaliffen2 Nybegynder
23. november 2005 - 21:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Brug af IR på Sony Ericsson k608i til at fjernbetjene tv

Hejsa,
jeg mangler et stykke SW som jeg kan hente over på min telefon, så jeg kan bruge den til at styre et TV med. Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2005 - 22:02 #1
lure lige med her
Avatar billede superanden Nybegynder
24. november 2005 - 00:11 #2
kan man få alle nyere telefoner med inferød til sådan noget ?? Jeg har en nokia 6230 og det lyder da meget festligt :-)
Avatar billede kaliffen2 Nybegynder
24. november 2005 - 08:40 #3
superanden: Jeg håber da ihvertilfælde på at en eller anden kender til en java-app. som evt. kan bruges på alle brugerflader der understøtter dette... jeg har fundet noget SW som kan bruges på smart-phones, men det er et .sis format, som min telefon ihvertilfælde ikke understøtter!
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
24. november 2005 - 11:12 #4
Det kommer lidt an på hvilket TV der er tale om - kender du den infrarøde kanal eller model/mærke på TVet?
Avatar billede kaliffen2 Nybegynder
24. november 2005 - 15:47 #5
44fire44: Jeg vil gerne bruge den på et kennex app. men burde man ikke kunne scanne hele frekvensområdet? Ligesom man gør med de "nye" multifjernbetjeninger, som kan "lære" frekvenserne fra den gamle fjernbetjening!

Det kunne nemli også være rart hvis jeg kunne bruge det herude på mit arbejde (Arbejder på B&O)
Avatar billede kaliffen2 Nybegynder
29. november 2005 - 11:27 #6
Hmm... slet ikke nogen der har nogle bud?
Avatar billede kaliffen2 Nybegynder
30. april 2006 - 19:00 #7
Købte mig en ny telefon!