Avatar billede aaaa1 Nybegynder
07. november 1999 - 01:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

åbning af sider

jeg vil meget gerne ved om der findes en script hvor den kan selv bladre på en hjemmside uden at man kilkke på link knap, og den findes kan jeg få en kopi af den.
tak
Avatar billede justincase Nybegynder
07. november 1999 - 02:44 #1
???

Hvad mener du ?
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
07. november 1999 - 10:28 #2
hmm, skal det tolkes som, at der køres gennem siderne på et helt site, med XXX sekunder mellem hver side ??
Avatar billede aaaa1 Nybegynder
07. november 1999 - 21:28 #3
til tigerdyr, ja, det mener jeg præcis, hvis du har en løsning please skriv koden og tak
Avatar billede aaaa1 Nybegynder
07. november 1999 - 21:29 #4
tigerdyr, jeg venter på dit svar