Avatar billede train Nybegynder
22. november 2005 - 20:20 Der er 1 løsning

data fra en database over i label

Hej folkens.
Jeg er begyndt på noget jeg måske ikke skulle have rodet mig ud i, men nu er det blevet en tvangstanke at få til at lykkes, håber i kan hjælpe.(prøver at lave en ASP.NET appl.)

jeg har ikke de store problemer med at få listet data fra en MS sql db over i et datagrid. og som så heller ikke at få en enkelt værdig over i en label.

Problemet opstår når jeg vil have et lidt mere kompliseret udtryk til at ende i min label.

i min DB har en en tabel der ligner det her

ID |  tempID  |  navn | tempMin | tempMax | state

jeg har kun 2 forskellige tempID - så den vil altid kun skifte mellem 1 og 2.(tabellen vil blive listet med en række værdier).

Det jeg er ude efter er at den sidste værdi for:
ID.tempID.tempMin (tempMin værdien) bliver vist i den label jeg har fået lavet.
(altså der hvor tempmin er blevet logget sidste gang).

og her står jeg så af. Håber der er nogen der kan hjælpe med dette.

mvh
jsg
Avatar billede train Nybegynder
24. november 2005 - 09:22 #1
lukker spørgsmålet