Avatar billede mollez Nybegynder
22. november 2005 - 16:22 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Pyrus Julekalender sangene

Hej

er der ikke nogle det ved hvor jeg kan finde tekst og akkorder eller tabs til sangene fra Pyrus ALLETIDERS JUL og EVENTYR??

nogen der kan hjælpe I bliver godt betalt... og når ja det skal være noget jeg bare kan hente ned... vil helst ikke ud at invistere i noget...

Takker på forhånd

Svane-
Avatar billede boxer Nybegynder
22. november 2005 - 16:47 #1
Her var teksterne:
http://pyrus.tv2.dk/sange/
Avatar billede mollez Nybegynder
22. november 2005 - 16:57 #2
ja det har jeg også... det var sådan set mest akkorderne til den der december
sang jeg skulle bruge
Avatar billede themom Nybegynder
22. november 2005 - 20:10 #3
Avatar billede themom Nybegynder
22. november 2005 - 20:40 #4
http://www.avz.dk/fileadmin/tabs/jul/Cool%20Jul.txt

eller denne...kender ikke sååååååå meget til julekalendere ;)
Avatar billede mollez Nybegynder
24. november 2005 - 18:24 #5
nej det var ikke den december sang... det er den der er på en af pyrus cderne...
Avatar billede themom Nybegynder
24. november 2005 - 19:25 #6
ok..har eftersøgt den :), den hedder bare december
Avatar billede themom Nybegynder
29. november 2005 - 23:30 #7
Det lader ikke til at mine kontakter spiller i den genre :), men skulle jeg falde over den smider jeg den bare herind
Avatar billede themom Nybegynder
06. december 2005 - 16:09 #8
lukketid ??
Avatar billede mollez Nybegynder
26. marts 2006 - 19:54 #9
jeg lukker nu da det ikke lader til at i kunne hjælpe mig men min musik lærer har også aflyttet akkorderne...