Avatar billede elhamame Nybegynder
22. april 2001 - 19:48 Der er 52 kommentarer og
1 løsning

10000 besøgende om dagen

Jeg har lavet en hjemmeside, som nu har været oppe og køre i næsten en måde... Jeg får allerede 10000 besøgende om dagen...er de ikke et meget godt tal?
Avatar billede stigc Nybegynder
22. april 2001 - 19:48 #1
jo, hvad er der på den?
Avatar billede blood Nybegynder
22. april 2001 - 19:48 #2
Ja ja

Må vi se siden også din statestik
Avatar billede elhamame Nybegynder
22. april 2001 - 19:53 #3
Jeg ville gerne give jer linket, men det ville desvære være imod ekspertens regler....siden er ikke ulovlig, men alligevel tror jeg ikke at jeg må poste linket here
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. april 2001 - 19:53 #4
Hvis det er sex så er det mere eller mindre normalt.

Det samme gælder MP3, Warez, erotik og diverse webcam.

Er det en forening, privat hjemmeside m.m. så er det flot.

Men igen som blood, må vi se link eller stats?
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. april 2001 - 19:54 #5
Du må altid poste et link, når det har med spm. at gøre..

Bare ikke direkte reklame.

Besøg www.sss.dk pga blabla..
Avatar billede elhamame Nybegynder
22. april 2001 - 19:54 #6
Statistics
Total hits 32057
Total visitors  14032
Hits today  9174
Visitors today  3020
Hourly average 273
Daily average 6540
Weekly average 45783
Prognosis today  10990
Busiest day  20/4/2001
  (9431)
Busiest month 4/2001
  (32057)
Top  Browsers
MS Internet Explorer 5.5 48,8 %
MS Internet Explorer 5.01 18,9 %
MS Internet Explorer 5.0 14,8 %
Avatar billede blood Nybegynder
22. april 2001 - 19:54 #7
Så post det lige på
icq nummer: 105119650
eller email: simon_holm@mail.tele.dk
Avatar billede elhamame Nybegynder
22. april 2001 - 19:55 #8
jeg har lige skiftet til denne counter
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
22. april 2001 - 19:55 #9
smid det til bjarke@bekhoj.dk eller icq# 37018702
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. april 2001 - 19:57 #10
Counter er altid fulde af løgn.. hold dig til din udbyders stats, den er mere præcis.

Smid det oxo til ps@web-sale.dk
Avatar billede stigc Nybegynder
22. april 2001 - 19:58 #11
dine unikke besøgende er jo på 3020 og det er den der er vigtig....

Avatar billede jes_petersen Nybegynder
22. april 2001 - 19:58 #12
Hvis du ikke vil vise det her, så bare smid en mail - jes@vip-productions.dk
Avatar billede elhamame Nybegynder
22. april 2001 - 19:58 #13
ok jeg  poster det her, men jeg fratager mig alt ansvar! http://burn.at/neoswarez1
Avatar billede stigc Nybegynder
22. april 2001 - 19:58 #14
ligeleds her

stig@stigc.dk
Avatar billede elhamame Nybegynder
22. april 2001 - 19:59 #15
alligevel...dette er på ikke engang en måned
Avatar billede elhamame Nybegynder
22. april 2001 - 19:59 #16
det er ALT sammen links....det er LOVLIGT
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. april 2001 - 19:59 #17
*lol* en side med dl af apps og andet ikke helt i programmørnes ånd.. Det kan man hurtig lave mange hits på.
Avatar billede elhamame Nybegynder
22. april 2001 - 20:01 #18
og din pointe?? hvis det er lovligt så er der vel intet galdt i at gøre det og tjene nogen let tjente penge
Avatar billede stigc Nybegynder
22. april 2001 - 20:02 #19
Avatar billede okay Nybegynder
22. april 2001 - 20:03 #20
der er alligevel ik noget der virker...så er det lovligt :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. april 2001 - 20:03 #21
Der blev dømt 2 unge danskere for at have linket til MP3. De have ligget på Jubii´s TOP10 over mest besøgte site.

Bøden var på (mener jeg) 200.000 kr for at LINKE til andre dl site.

Jeg tror (kun tror) at det samme kommer til site hvor du linker til programmer.

Men det er op til dig, jeg ville ikke selv. kan hurtig blive dyrt også var det ikke let tjente penge.
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. april 2001 - 20:04 #22
okey.. det var 100.000 ;o)
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. april 2001 - 20:04 #23
okey.. Jo et par af dem *S*
Avatar billede elhamame Nybegynder
22. april 2001 - 20:05 #24
jo...disse knægte have linket, men linket direkte til filen...det gør jeg ikke, men linker til en side hvor de har muligheden for at downloade filen
Avatar billede elhamame Nybegynder
22. april 2001 - 20:06 #25
jeg fungere ligesom altavista.....en linker
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. april 2001 - 20:07 #26
elhamame´> Jeg har da trykket på 2.. der kom jeg direkte til dl.

Men lad os prøve og skrive til Microsoft og de andre leverandør af disse programmer.. Mon de syntes det er lovligt?
Avatar billede elhamame Nybegynder
22. april 2001 - 20:07 #27
de havde altså ikke linket til sider med dl\'s, men havde linket direkte til filen som lå på andres servere
Avatar billede elhamame Nybegynder
22. april 2001 - 20:08 #28
prøv....du trykkede og kom til en side..herefter stod der tryk for at downloade filen...logoet er mit på denne side, men denne side ligger IKKE på min server
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. april 2001 - 20:12 #29
Bin 2 Iso Converter
Macromedia Flash 5
Macromedia Fireworks 4
Macromedia Dreamweaver 4
Macromedia Dreamweaver 3
Netscape Navigator 4.8
Netscape Communicator 4.76
Netscape 6 Internet Browser

Når jeg trykker på disse, så kommer jeg ikke til en side, men direkte til dl og trykker okey så downloader den.

Men skidt.. bliv du bare i troen om du er fuld lovlig..  prøv og ring til politiet imorgen, mener de ser anderledes på sagen.
Avatar billede elhamame Nybegynder
22. april 2001 - 20:13 #30
check here www.warez.com denne side er LOVLIG...check selv og se hvorfor
Avatar billede elhamame Nybegynder
22. april 2001 - 20:14 #31
prøv....du trykkede og kom til en side..herefter stod der tryk for at downloade filen...logoet er mit på denne side, men denne side ligger IKKE på min server
Avatar billede elhamame Nybegynder
22. april 2001 - 20:14 #32
og desuden..det du lige nævnte er trials
Avatar billede smshulen.dk Nybegynder
22. april 2001 - 20:19 #33
Jeg syntes sq. elhamerme er sej nok at lave sådan en side

Du skal bare ikke sætte reklame osv på ;)

PHP ## ICQ: 73738001
Avatar billede elhamame Nybegynder
22. april 2001 - 20:26 #34
dette gør min side mere lovlig:

Disclaimer
Neo Warez takes no responsibility for things you do while your on this site.
I am not responsible for any illegal operations performed by any site associated with neoswarez.
I am certainatly not responsible for any downloads that are available on Neo Warez none of the files are stored on my servers, all Neo Warez consists of is Hyper Links to Useful Information.
I am not on a standard PC and my where abouts are flexible.
I simply paid for this webspace off a friend he hosts my website, in the same respect he is not responsible for Neo Warez, he is Unaware of Neo Warez he thinks I am host a Free Sites Network, lol.
http://www.neoswarez.com/ is on a redirection there is no actual web host at this address.
I am at Least 96 Years Old.
I Live in the Alps.
My contact details if you require any help of have any problems with neoswarez are neo@neoswarez.com

Avatar billede smshulen.dk Nybegynder
22. april 2001 - 20:29 #35
hehe Yup ;)

SMSHulen.dk # ICQ: 73738001
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
22. april 2001 - 21:13 #36
LOL! - hvis denne disc gør din side lovlig, så åbner jeg sku også en warez/movie-site!

det er ulovligt! - hvorfor tror du at de 2(nu 1) drenge fik en bøde på 100k for at linke til mp3-filer?
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
22. april 2001 - 21:15 #37
btw - jeg tror ikke at polski.edu-sitet er specielt glade for at du >udnytter< deres cable+plads
Avatar billede elhamame Nybegynder
22. april 2001 - 21:26 #38
hmmmmm.....har I intet fattet.....De tog drenge linkede direkte til mp3 filerne og IKKE til en eller anden side, som har filen...Det er Ulovligt...
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. april 2001 - 21:27 #39
elhamame> Undskyld at vi ikke har fattet så meget som dig.

Du får ret og vi får fred.
Avatar billede parazite Nybegynder
22. april 2001 - 21:33 #40
*hehe* Kaldte magnus_tagmus ikke sit \"firma\" for Neo Design? Og når han var \"ond\" på Nettet, så kaldte han sig Neo? *ROFL*
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
22. april 2001 - 21:42 #41
para - :_>

elham - jeg klikkede ind under din movie\'s section og klikkede på American Beauty og valgte det første link og så download\'ede den filmen.

hvad jeg kunne se var at det var din side, selvom den hoppede over på andre servere osv...

en hel anden sag er det der med linkning : http://www.comon.dk/20/view.asp?ID=8219
Avatar billede elhamame Nybegynder
22. april 2001 - 21:48 #42
yeps den er læst, men det er ikke strafbart så jeg skal erstatte noget...min side skal måske lukkes ned, men det er jo noget helt andet
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. april 2001 - 22:02 #43
elhamame> Mon..  Det ender galt en dag.
Avatar billede elhamame Nybegynder
22. april 2001 - 22:08 #44
www.politi.dk meld mig du er velkommen... vi ses i nyhederne i morgen **grin**

lad dem maile mig here

neo@neoswarez.com og sporer mig  på domainet her
http://www.neoswarez.com/

100% der sker ikke og en skid...det er en lovlig fremgangsmåde jeg bruger
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. april 2001 - 22:09 #45
Jaja.. Var du lige fyldt 12?
Avatar billede elhamame Nybegynder
22. april 2001 - 22:14 #46
endnu engang www.warez.com de bliver ALDRIG revet ned...en MEGET lovlig side
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
22. april 2001 - 22:14 #47
:_>
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
22. april 2001 - 22:21 #48
tja, men warez.com er en søgemaskine!!!!!!!!!

det er ikke dem, som har postet de ting der!

google.com lever sku også stadigvæk og den er også lovlig! - lol! tab......!
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
22. april 2001 - 22:23 #49
jeg gider sku ikke at spilde mere tid på denne disk., så jeg vil bare lige spørge om en ting til.

---

hvor har du læst at man bare kan skrive den der disc og så kan du lave warez/mp3/børne-p uden at blive retsforfulgt?
Avatar billede elhamame Nybegynder
23. april 2001 - 07:40 #50
Jeg snakker kun om mp3 filer og warez....hvis du gør det på den rigtige måde så bliver du ikke retsforfulgt...børne-porno er børne-porno lige meget hvad...du ser et barn nøgent og de er ulovligt...okey...med mindre du censurere barnet ...med et stort sort billede fra top til tå....så er det meget lovligt ville jeg tror...man kan ikke se om der er et barn eller ej.
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
23. april 2001 - 18:04 #51
hrmf!

du må gerne lave \"børne-porno\", men du må ikke have et sexuelt motiv i billederne, såsom at barnet sutter pik på en gammel svans, men barnet må gerne være total nude!
i danmark er det (desværre) lovligt at lave børne-porno manipulation, altså tage et billede af en pige der har sex med en(skal være over 18) og copy & paste fx. hovedet af en lille unge ind på hendes hoved.

jeg kan hører at du ikke har en skid check på lovene, så du skal nok hellere passe på med den der side!

h2k - out!
Avatar billede bacardil Nybegynder
23. april 2001 - 19:21 #52
hansen2000> Kan sådan noget virkelig være lovligt :o(
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
23. april 2001 - 22:08 #53
yupyup! - jeg checked det ud, da jeg skulle lave en rapport om porno på webben.

det er total vildt! - især at kun danmark + 2andre lande tillader at man må manipulere med billeder med hensigt til børne-p.