Avatar billede inkognito1 Nybegynder
22. november 2005 - 07:02 Der er 3 kommentarer

Vis først efter script er kørt.

1)Jeg heneter en variable fra en ASP fil.
2)Derefter en split funktion i min flash.

? Kan man lave sådan den først viser mit dynamiske felt EFTER at scriptet er færdigt med sit arbejde.

Lige nu viser den direkte det fra variablen uden at split funktionen er kørt. Jeg har løst det midlertidigt med at den får lidt længere tid på timelinen til at udføre scriptet.

Nogen gange kan den godt nå andre gange gør den ikke.
En der kan hjælpe med en god løsning / preoad af script eller noget i den stil ?
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
22. november 2005 - 10:03 #1
Sidst i din split-funktion skriver du bare textinstance._visible = true; så bliver teksten først vist, når splitningen er færdig. Du skal selvfølgelig lige have en tilsvarende textinstance._visible = false; et sted i starten, inden variablen hentes ind.
Avatar billede inkognito1 Nybegynder
22. november 2005 - 18:28 #2
Hej, Det ser umiddlbart ikke ud til at virke efter hensigten. Mine koder ser sådan her ud.

loadVariables("hentnews.asp", "", "GET");
indhold = indhold.split("/r").join("\n");
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
23. november 2005 - 10:47 #3
Jeg vil foreslå at du først kalder splitfunktionen, når dine variable er loaded ind - prøv at søge i flash's indbyggede hjælp ved at trykke F1 og søg efter LoadVars classen.