Avatar billede to22 Nybegynder
21. november 2005 - 21:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Filer fra 2 pc'er til Ipod

Jeg har købt den nye Ipod med 30 Gb, jeg har 2 computere men findes der er stykke software som gør, at jeg kan overføre og redigere musik til ipoden fra 2 computere?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
21. november 2005 - 21:22 #1
Du kan muligvis share/dele drevet (ipod), derefter tilgå den fra netværket..

f.eks. med dos-kommandoen:

net use x: \\ip-på-computeren-med-ipod-tilsluttet\navnet-på-del-mappen

Eksempel:
- "computer 1" har ip'en 123.456.789.012
- ipod er tilsluttet computer 1
- ipod deles/shares og tildeles navnet "minipod"

Fra "computer 2":
- via dos-prompt: net use x: \\123.456.789.012\minipod

Nu kan man gå ind på "drev x" fra Denne Computer, fra "computer 2"

MEN, PAS PÅ!
Der kan muligvis opstå fejl, hvis man skriver til ipod'en, via 2 kilder på samme tid!

/theSurfer
Avatar billede thesurfer Nybegynder
21. november 2005 - 21:23 #2
Del en mappe (Windows XP): http://screenshots.leeindy.com/shared_folder_wizard-1.shtml

Der skal du klikke på "Next" på billede, når du har "læst" det..

/theSurfer
Avatar billede to22 Nybegynder
24. november 2005 - 14:11 #3
Hvorfor kan jeg ikke give nogle af jer point? Skal jeg ikke bare klikke på jeres navn og tildele point?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. november 2005 - 21:37 #4
Man kan kun give points, til "svar".. jeg har lagt 2 kommentarere, og ventede på lidt info fra dig.. f.eks. besked "læg et svar"..

Læs venligst http://expfaq.1go.dk som indeholder en masse nyttige information, om hvordan eksperten.dk virker.

- Dette er et svar som kan accepteres, hvis du markerer mit navn i boksen til venstre, og derefter klikker på Accepter-knappen.

/theSurfer
Avatar billede to22 Nybegynder
02. december 2005 - 11:52 #5
tak, er det ikke muligt med et stykke software f.eks.?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
03. december 2005 - 15:00 #6
Hvis man skal have adgang til Ipod'en, skal dets drev deles/shares, så der tildeles adgang.

Et program er nødt til have adgang, før det kan lade sig gøre..

- Takker for points.

/theSurfer