Avatar billede nizo Nybegynder
20. november 2005 - 17:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SMS gateway

Hej,

Er der nogle der kan anbefalde et "SMS gateway site", til brug i afsendelse af sms'er med php?

Paa forhaand tak.
Avatar billede nizo Nybegynder
20. november 2005 - 17:29 #1
Skulle lige selv blive lidt klogere :o)
Avatar billede leif Seniormester
20. november 2005 - 20:39 #2
Hvad har du valgt ?
Avatar billede smsnerds Nybegynder
18. januar 2008 - 11:46 #3
Jeg kan personligt godt anbefale den her online SMS gateway: www.cpsms.dk - De har billige SMS priser og en masse features. Den store fordel af at der ikke er nogen oprettelse eller månedlig licens, man betaler kun for de SMS'er man sender. Derudover så har der også været god support de gange jeg har behøvet hjælp.