Avatar billede intercode Nybegynder
19. november 2005 - 11:09 Der er 8 kommentarer

Død ipaq 2200

Hey

en død ipaq, er opdateret med seneste bios, og har runnet smooth de sidste 2 mdr. men så løb den tør for strøm
og nu er den HELT død. ikke engang lys der blinker når de lader eller noget. det eneste jeg kan mærke at batteriet blvier lunt under ladning... thats it !
har prøve tmed div reset osv. intet virker...
nogle der har nogle gode råd ?`

tak
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
19. november 2005 - 11:57 #1
Jeg har prøvet at tage batteriet ud og sætte det i igen, derefter lave en hard reset og så lade den oplade igen, det hjalp
Avatar billede intercode Nybegynder
20. november 2005 - 11:37 #2
det har jeg også prøvet. intet virker :(
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
20. november 2005 - 15:41 #3
hmmm lyder extremt træls
Avatar billede intercode Nybegynder
20. november 2005 - 17:53 #4
ja det må man sige... den er totalt død
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
20. november 2005 - 21:23 #5
jeg vender lige tilbage om lidt, jeg prøver lige en kammerat der har prøvet det også
Avatar billede badazz Novice
20. november 2005 - 23:43 #6
Du er ikke kommet til at lade den med for høj spænding?  hvis ikke ladelampen lyser, når du sætter den til ladning, så kan det være at ladekredsløbet er feset af.. det har jeg selv oplevet et par gange..
Avatar billede perholst Nybegynder
27. november 2005 - 00:56 #7
jeg har lige præcis det samme problem med min 5550 det startede fredag morgen og har også læst om en 6500 på hp´s hjemmeside der har fået det samme problem torsdag aften, men jeg har ikke kunne finde nogen tidliger sager ????????????????
Avatar billede perholst Nybegynder
28. november 2005 - 21:49 #8
Jeg har snakket med h.p. og fik denne løsning og den virkede med min 5550 tag batteriet ud vent 5 min. sæt batteriet ind igen og sæt pda´en til ladning og vent 20-30 min. uden at fjerne strømmen tryk soft reset 5 gange dette skulle resette lade relæet eller sådan noget.
held og lykkemed venlig hilsen Per Holst.