Avatar billede hitman3k Nybegynder
19. november 2005 - 02:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Logitech og windows problemer

Hejza..

Jeg har en ven som har det her tastatur
http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/software/DK/DA,CRID=1797,contentid=5293

Hans Windows siger:
"ikke kompatibelt med dit filsystem"

Computere info:
CPU 64BIt
Win XP pro

hvis brug for mere info så skriv..

På forhånd tak
Avatar billede strych9 Praktikant
19. november 2005 - 02:29 #1
Er det 64 bit Windows han kører?
Avatar billede hitman3k Nybegynder
19. november 2005 - 02:30 #2
Nej..
Avatar billede lordcrisp Nybegynder
19. november 2005 - 02:44 #3
strych9... du kan se på mit eget inlay herinde... der står alt der er at vide... eller... kan ihvertfald ik komme i tanke om mere *-)
Avatar billede strych9 Praktikant
19. november 2005 - 02:48 #4
Der står på siden:
Bemærk: Hvis du opgraderer iTouch og har en trådløs mus og MouseWare®, anbefales det at du opgraderer MouseWare samtidig.

Det er en ting at tage seriøst. MouseWare er ikke verdens mest stabile og gennemtænkte software. Til gengæld er der opdateringer til den jævnligt.

Men "ikke kompatibelt med dit filsystem" giver godt nok ikke så meget mening for mig. Er det NTFS der køres?
Avatar billede hitman3k Nybegynder
17. februar 2006 - 21:51 #5
Lukke
Avatar billede strych9 Praktikant
18. februar 2006 - 01:09 #6
Det var en ære at forsøge at hjælpe dig..