Avatar billede troublemaker Nybegynder
18. november 2005 - 13:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ignore mappen der ikke er access til

Hvordan kan man ignore en mappe der ikke er access til når man bruger denne kode?

string[] FileNames = Directory.GetFiles(this.dlgFindFiles.SelectedPath, "*.sfv", SearchOption.AllDirectories);

Problemet er fx når jeg scanner roden på et drev. Så kommer der en "System.UnauthorizedAccessException" ved fx "System Volume Information" mappen fordi den ikke kan læse i den.

Hvis det ikke er mugligt med den kode oven for, er der så nogen der ved hvordan man kan gøre det samme men bare på en anden måde? Det skal selvfølgelig kunne udskrives til et string array (string[]).
Avatar billede troublemaker Nybegynder
19. november 2005 - 11:59 #1
Har selv fundet ud af det
Avatar billede zynix Nybegynder
24. november 2005 - 11:42 #2
gider du så ikke lige smide løsningen ?
jeg sidder lige med samme problem...