Avatar billede tbj Nybegynder
18. november 2005 - 01:45 Der er 9 kommentarer

Include i min kode? Bruger PhpFusion.

Linjen jeg skal rette i er her:

<td class='$row_color' style='text-align:justify'>???$news_news</td>

Jeg skal have sat noget ind ved de tre ???
Jeg skal include en random quote fil.
Men hvis jeg bruger den klassiske include, så bliver min side blank.
Hvis jeg f.eks. skriver 123, så vises det helt korrekt.
Avatar billede showsource Seniormester
18. november 2005 - 11:54 #1
Det er vel en echo linie du viser?
echo"<td class='$row_color' style='text-align:justify'>";
include("???";
echo"$news_news</td>";
Avatar billede showsource Seniormester
18. november 2005 - 11:56 #2
ehmm, der mangler lige en ) :O)

Altså, du kan ikke echo en include og få variabler med
Avatar billede stalle Nybegynder
18. november 2005 - 12:16 #3
Jeg ville:

<td class='$row_color' style='text-align:justify'>
<?php include("???"); ?>
$news_news</td>

Selvom det er det samme i bund og grund
Avatar billede tbj Nybegynder
18. november 2005 - 13:34 #4
Det er det jeg har skrevet ikke dur...
Avatar billede tbj Nybegynder
18. november 2005 - 13:40 #5
Der mangler lige en???

Skal lige påpege at koden virker fint som den er nu, hvis man fjerner de 3 ???.
Jeg skal bare have indsat noget der og <?php include("???"); ?> kan ikke bruges.
Avatar billede stalle Nybegynder
19. november 2005 - 02:06 #6
Så må vi ha' noget mere information, for ud fra det vi kan se, giver det ikke nogen mening at det ikke skulle virke.

Paste noget mere kode.
Avatar billede tbj Nybegynder
20. november 2005 - 00:48 #7
Her er koden:

http://livetsfest.dk/news.txt

Jeg har lavet 3 mellemrum før og efter det sted hvor det er og sat 3 ??? igen.
Avatar billede stalle Nybegynder
20. november 2005 - 11:35 #8
<td class='$row_color' style='text-align:justify'>" . include("fil.php") . "???$news_news</td>
Avatar billede tbj Nybegynder
20. november 2005 - 15:15 #9
Når jeg indsætter det bliver hele nyheden blank:
http://livetsfest.dk/news.php

Så alt dette forsvinder:

- Kinesisk ordsprog

Den der aldrig sover, er altid vågen.

Seneste opdateringer:

21 ud af 21 billeder fra Marie og Marias 23 års fødselsdag er lagt online.

224 ud af 224 billeder fra Nick og Dammes fødselsdag er lagt online.

48 billeder fra Michelle 20 år er lagt online.

27 billeder fra Gammel Elevfest - Høje Taastrup HHX er online.

63 ud af 63 billeder fra Fest hos Jacob 21. Oktober er lagt online.

53 ud af 53 billeder fra Fest hos AD ver. 2 - 23. September er lagt online.

71 ud af 71 billeder fra 3 gange 18 års d. 9. September er lagt online.

292 billeder ud af 292 fra Introtur med DØK er lagt online.

134 billeder fra Introfest på DØK d. 25. August er lagt online.

===================

Og resten bliver tilbage. Her downloadede jeg koden : http://www.php-freebies.com/pf-random-quotes/index.php