Avatar billede cordex Nybegynder
17. november 2005 - 20:29 Der er 1 kommentar

DVD-DREV Laver sig om til Cd drev?

Mit problem er at Mit dvd drev fra afree bliver kaldt Cd-drev selvom det er et dvd drev, jeg kan altså ikke læse fileren fra en dvd skive.

Jeg har prøvet:
Slettet drevet i enhedshåndtering
Installeret nyeste Aspi

Ved ikke hvad jeg skal forsøge mig med?
Avatar billede lonepeter Novice
17. november 2005 - 22:21 #1
Nu ved jeg ikke om det er et nyt drev eller et gammelt. For nyeligt fik jeg ombyttet min DVD brænder fordi den pludselig ikke kunne hverken læse eller skrive DVD´er. Derimod fungerede den fint med CD´er. Det viste sig at det var laseren til DVD-delen der var stået af.