Avatar billede hjemmeskoen Nybegynder
16. november 2005 - 21:17 Der er 1 løsning

Sletter ikke filerne på FTPen med aspUpload..

Hejsa..
Jeg har et problem med aspUpload.
Jeg har lavet sådan at man kan oprette en mappe og uploade nogle filer til den mappe.
Man har også mulighed for at slette hele ens mappe.

Når man vælger at gøre det skal den selvfølgelig også slette filerne på FTPen så de ikke ligger der og fylder - Det har jeg valgt at gøre med et loop.

Det loop kører alle de filer igennem der ligger i mappen man prøver at slette og sletter dem på FTPen en efter en.

Min kode til dette ser sådan ud:

If request.querystring("Side") = "SletMappe" then

Id = request.querystring("id")
Mappenavn = request.querystring("Mappenavn")

Call OpenDataBase

Set objRS = objConn.Execute("Select * From Files WHERE Mappe = '" & Mappenavn & "' AND Brugernavn = '" & Session("Brugernavn") & "'")

If (objRS.BOF) And (objRS.EOF) Then

strSQL = "Delete * From Mapper Where Id = " & Id & ""
objConn.Execute (strSQL)

Else
Do Until objRS.EOF

Navn = objRS("Filnavn")

Set Upload = Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
If (Upload.FileExists(Server.MapPath("/Filer/" & Navn)) = True) Then
Upload.DeleteFile(Server.MapPath("/Filer/" & Navn))
End If
Set Upload = Nothing

objRS.MoveNext
Loop

End If

objRS.Close
Set objRS = Nothing

strSQL = "Delete * From Mapper Where Id = " & Id & ""
objConn.Execute (strSQL)

Call CloseDataBase

Response.Redirect("?Side=Meddelse&Hvad=Slettet&Meddelse=Du har nu slettet " & Server.HtmlEncode(Mappenavn) & " og alt dens indhold..")

End if

Mit problem er så at den ikke sletter filerne på FTPen men sletter mappen fint nok i databasen.

Nogle der kan fortælle mig problemet?
Avatar billede hjemmeskoen Nybegynder
16. november 2005 - 21:22 #1
Nå der skulle lige rettes lidt hist og her så virkede det fint..