Avatar billede brugs Nybegynder
16. november 2005 - 14:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Word fryser

Hejsa.

Jeg har et problem med at Word fryser i korte perioder. Det sker oftest når jeg scroller i dokumentet.

Er dette en fejl der evt. kan slkyldes norton??

Mvh
Brian
Avatar billede brugs Nybegynder
16. november 2005 - 14:14 #1
Det skal lige hertil nævnes at det kun er word der fryser, og jeg kan efter 20 til 30 sek igen arbejde videre med programmet.
Avatar billede razmataz Nybegynder
16. november 2005 - 14:14 #2
Lyder umiddelbart mere som om du skal have opdateret dine drivere til skærmkortet.
Avatar billede brugs Nybegynder
16. november 2005 - 14:22 #3
Jeg kører allerede med den sidste nye skærmdriver, men kan ikke forstå at skærmdriveren har noget med det at gøre, men kan jo lige kontrollere om der skulle være kommet en ny, inden for den sidste måned.
Avatar billede brugs Nybegynder
16. november 2005 - 14:32 #4
Der er ingen opdateringer på driveren, som i øvrigt sidder i en IBM T40p med ATI Mobillity gl 9000
Avatar billede brugs Nybegynder
12. april 2006 - 12:18 #5
Hovsa, den havde jeg glemt, fandt aldrig ud af problemet :o(
Avatar billede brugs Nybegynder
12. april 2006 - 12:19 #6
i