Avatar billede remaal Nybegynder
16. november 2005 - 06:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ingeniør som kan hjælpe.

Jeg søger en ingeniør, som har lyst til at hjælpe med en lille opgave, som jeg har forsøgt at løse et stykke tid.

Jeg er en privat person(Elektriker), som går og pusler med nogle små idèr.
Der vil ikke være en kontante afregning, men nogle % af overskudet, hvis produktet bliver til noget.

Hvis du har en smule tid og lyst, kan du sende en mail til mail@qtrading.dk

MVH
Rene
Avatar billede japping Nybegynder
16. november 2005 - 09:40 #1
Mail sendt.
Avatar billede japping Nybegynder
16. november 2005 - 10:17 #2
Hvilke fagområder har du brug for ?