Avatar billede cowboyjay Nybegynder
15. november 2005 - 22:23 Der er 11 kommentarer

Pc Genstarter når jeg spiller

Jeg har lidt problemer med min PC, når jeg Spiller ToCA Race Driver 2 så kan jeg højeste nå at spille 4 min på den også genstarter den ja nogle gane så der kun 1 sek Når computeren er startet op og kommet til skrivebordet, få jeg denne fejl.

Der er sket en alvorlig fejl. også skriver den disse filer

C:\DOCUME~1\jonas\LOKALE~1\Temp\WER3507.dir00\Mini111305-02.dmp
C:\DOCUME~1\jonas\LOKALE~1\Temp\WER3507.dir00\sysdata.xml

Hvad kan skal jeg gøre ved det?
Avatar billede enriko Nybegynder
15. november 2005 - 22:37 #1
søg i google i denmark så vil du finde mange  flere der har haft det samme problem. der står primært om dårlige ram blokke.

hvis du har nogle extra ram blokke så kan du afprøve det.  jeg gætter også på det er ram`ne da under spillet kræve din pc  meget af ram`ne og hvis ram ikke er god nok så vil pc lukke ned.

men det er jeg ikke helt sikker på
Avatar billede cowboyjay Nybegynder
15. november 2005 - 22:42 #2
Jeg tror ikke at det er ram blokke der er noget gal med for jeg har kun haft min pc i 14 dag
Avatar billede enriko Nybegynder
15. november 2005 - 22:43 #3
problemet kan også skyldes en del virus spyware der gemmer sig temp mappen. du skal huske  tømme mappen,

c:\Documents and Settings\jonas\Lokale indstillinger\Temp

c:\Documents and Settings\jonas\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files

slå din systemgendannels fra . eller deaktiverer den. højre klik på denne computer og tryk egenskaber. så dukker der en vindue op. via fanebladet systemgendannelsen kan du deaktiverer det.

derefter scan din pc for virus. Jeg er sikker på du finder nogle.

http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe

og husk så scanne alt igennem

jeg håber det vil hjælpe
Avatar billede enriko Nybegynder
15. november 2005 - 22:44 #4
så er jeg ret sikker på det er virus der gør det
Avatar billede enriko Nybegynder
15. november 2005 - 22:49 #5
jeg skal lige huske skrive at du kan starte din åc i fejlsikret tilstand (F8 lige efter opstart)

derefter kan du tømme mapperne .. du skal ikke slette dem , men bare tømme.

efter du har gjort det , kan du scanne din pc igennem mens den er i fejlsikret tilstand
Avatar billede enriko Nybegynder
15. november 2005 - 22:50 #6
åc = pc
Avatar billede cowboyjay Nybegynder
16. november 2005 - 13:35 #7
jeg har selv fundet ud af det jeg skulle bage køer hkey jeg ved sku ikke helt hvad den gør men nu køer den unde problemer måske du hvad den gør?

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\
Explorer]
"NoClose"=dword:00000001

http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/shutdowndisable.reg
Avatar billede enriko Nybegynder
16. november 2005 - 22:24 #8
via den reg gør du det sådan at du deaktiverer automatisk lukning af pc.

Disable shutdown command for specified user

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer]

Disabled "NoClose"=dword:00000000
Enabled "NoClose"=dword:00000001
Avatar billede enriko Nybegynder
16. november 2005 - 22:30 #9
har du scannet din pc for virus og spyware?

jeg bruger en program der hedder ie privacy keeper som sletter alle det internet sider man har været inde på efter  man har været på nettet. Den er rigtig god synes jeg , da der nogen gang hvor man støder på en hjemmeside som indeholder virus  og det virus kan gemme sig nemt i mappen temp eller Temporary Internet Files.

via trykke på et knap kan jeg slette alle de url adresser som jeg har været ind på nettet, og tømme Temporary Internet Files mappen.

programmet hedder IE Privacy Keeper .jeg bruger 2.7 version da den nye (tror det er 3.version) kan komme af med alle sider.
Avatar billede cowboyjay Nybegynder
17. november 2005 - 20:54 #10
Pest nu gør den det sku igen. har du andre forslag, for det kan da ikke passe at den ikke kan spille ToCA Race Driver 2 for det er KUN når jeg spiller ToCA Race Driver 2 at den genstarter
Avatar billede enriko Nybegynder
17. november 2005 - 23:28 #11
har du tjekket din pc for virus?

download IE Privacy Keeper v2.3

http://www.pcworld.com/downloads/file_description/0,fid,23776,00.asp

download det program og installerer det.

når du starter programmet op, under fanen INTERNET EXPLORER

Sæt kryd i boksen til

temporary internet files
browsing history
auto complete values
typed urls
cookies

derfter skal du bare trykke på ok. ie privacy keeper skal du køre i fejlsikret tilstand helt til sidst efter du har kørt virus scanneren. vær opmærksom på at virus scanneren kan tage omkring en time alt efter hvor hurtig din pc er.

Højreklik på Denne Computer på skrivebordet, vælg Egenskaber og fanebladet Systemgendannelse og sæt flueben i Deaktiver systemgendannelse. Klik ok

Download og gem denne scanner på skrivebordet. Du skal ikke aktivere det endnu.
http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe

Genstart i fejlsikret tilstand (F8 i opstart). Klik på den fil du har hentet: mwav.exe Klik på unzip og det pakker sig ud i en mappe som det selv opretter på C:\Kasperskky – klik på OK.

Sæt flueben i følgende:
Memory, Startup folders, drive, Registry, System folders og Services.
Sæt prik i følgende:
All local drives  og Scan all files

Klik på scan.
Tip: du skal ikke klikke på Add to Startup folders så scannes din maskine hver gang du starter Windows op.
Denne scanning kan godt tage et par timer alt efter hvor meget du har liggende på din computer.

Når scanningen er færdig, og har slettet dine evt. virus.  Klik på Ok.  Klik på exit, klik på exit igen, hvis du ikke ønsker at købe programmet.