Avatar billede vilderepony Nybegynder
14. november 2005 - 23:04 Der er 10 kommentarer

Harddisk virker ikke..

Hejsa jeg har en ekstern harddisk.. når jeg sætter den til så virker den godt nok. men jeg kan kun se de to drev, selvom jeg ved der er 3.

Det tredje drev er der installeret WIN XP på. har prøvet at boote op på den alene. og det kan jeg ikke. tror muligvis den er i stykker, men der ligger nogle filer på det drev, som jeg meget gerne skulle ha fingrene i. og kan jeg få et program eller andet til at lægge dem over etc.? filerne fylder max. 10 mb tilsammen (opgaver)
Avatar billede vilderepony Nybegynder
14. november 2005 - 23:07 #1
kom frisk
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
14. november 2005 - 23:09 #2
hvis du blot vil bruge på at redde filerne, kan du måske bruge dette link.->http://dbhome.dk/bartfreak/guider/Getdataback%20mini%20guide.htm

måske også partition magic kan hjælpe dig., men det koster alt sammen..O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
14. november 2005 - 23:13 #3
her et par aleternativer til partition magic.-> http://www.programurl.com/software/convert-partition.htm

og pc inspector skulle være gratis.http://www.snapfiles.com/get/pcinspector.html
Avatar billede vilderepony Nybegynder
14. november 2005 - 23:14 #4
den kan ikke finde den manglende harddrive kan ikke se den selv jo...
Avatar billede kontrol Nybegynder
14. november 2005 - 23:17 #5
Start>>kør

%SystemRoot%\system32\compmgmt.msc /s

Tryk så på diskhåndtering.
Hvilken fejlmeddelese står der ud for drevet?
Avatar billede vilderepony Nybegynder
14. november 2005 - 23:21 #6
den viser den ikke.. ved den er der.. men den virker ikke.. der er windows + alle mine opgaver på.. og kan heller ikke boote op på den..
Avatar billede vilderepony Nybegynder
14. november 2005 - 23:22 #7
er der ikke en evt. måde hvor jeg kan "gendanne til det tidspunkt det sidst virkede" på ude fra bios'en af?
Avatar billede vilderepony Nybegynder
14. november 2005 - 23:35 #8
hvordan sletter jeg et drev hvor jeg har lavet en ny drevangivelse til? brugte cmd'en: subst v: a:
Avatar billede nva Praktikant
15. november 2005 - 07:54 #9
Hvis du kan se det manglende drev, når du ikke har din externe harddisk sat til, så skyldes det måske at de får tildelt samme drevbogstav. Hvis det er tilfældet kan du prøve at ændre drevbogstavet på din externe.
Avatar billede vilderepony Nybegynder
15. november 2005 - 18:32 #10
virkede ikke..