Avatar billede kollek Nybegynder
13. november 2005 - 17:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Firmaets kontrol af min PC

Hvordan sletter jeg (bedst, nemmest og mest effektivt) mine spor på firmaets PC dvs. at ingen kan se hvilke internetsider jeg har været inde på, og hvor længe ....i arbejdstiden ......pinligt...pinligt???
Avatar billede strych9 Praktikant
13. november 2005 - 17:59 #1
Funktioner -> Internet Indstillinger
Klik først på ryd oversigten
Dernæst på "slet filer" og sæt flueben i slet alt offlineindhold, klik OK.
Avatar billede fromsej Praktikant
13. november 2005 - 18:03 #2
Avatar billede strych9 Praktikant
13. november 2005 - 18:04 #3
må du gerne installere programmer på computeren?
Avatar billede fromsej Praktikant
13. november 2005 - 18:10 #4
Jeg mener at du kan køre IE Privacy Keeper fra en USB pind, men er ikke 100% sikker.
Avatar billede fromsej Praktikant
13. november 2005 - 18:11 #5
Men du skal selvfølgelig passe godt på ikke at overtræde IT politikken pågældende sted, det kan betyde en fyreseddel.
Avatar billede boxer Nybegynder
13. november 2005 - 18:19 #6
Hvis firmaets administrator har de rigtige værktøjer, kan de se det hele alligevel.
Avatar billede kollek Nybegynder
13. november 2005 - 18:26 #7
Tak for svarene....
Avatar billede strych9 Praktikant
13. november 2005 - 18:30 #8
hmm ok, jamen så svarer vi hvis du er tilfreds.
Avatar billede cak-it Nybegynder
20. november 2005 - 13:23 #9
Hvis du vil være helt sikker på at din administartor ikke skal kunne se det du har lavet, skal du have et program der overskriver harddisken med 0 & 1 taller.

CleanUp kan indstilles til at overskrive internetindhold 3 gange, så det ikke sådan lige kan genskabes

spybot S&D kan scredde dine filer lige så mange gange du vil, så det bliver stortset umuligt at finde dem.