Avatar billede k-jorgensen Nybegynder
13. november 2005 - 17:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Startdisk til Win ME

Hey...

jeg ville hører om man kunne hente en startdisk fra nettet og ned på en diskette?
Avatar billede screem_brille Novice
13. november 2005 - 17:43 #1
ja det kan du fra bootdisk.com
Avatar billede k-jorgensen Nybegynder
13. november 2005 - 17:44 #2
hvilken en skal jeg tage:

Windows Me OEM
Windows Me Custom, No Ramdrive

?
Avatar billede screem_brille Novice
13. november 2005 - 17:46 #3
om du vælger en 98 eller ME er sådan set ligegyldigt, men vælg en med ramdrive (det hjælper en del på hastigheden)
Avatar billede k-jorgensen Nybegynder
13. november 2005 - 17:50 #4
prøver lige og se om jeg kan finde ud af det..
Avatar billede majsmarken Nybegynder
13. november 2005 - 18:09 #5
... du ka' også prøv om du ka' finde ud af at følge op på dine tidl. spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=k-jorgensen&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp - pt 9 åbne/uafsluttede - ikke populært...
Avatar billede screem_brille Novice
13. november 2005 - 18:12 #6
argh kan se jeg har lagt det rigtige svar i et af de andre spørgsmål du har også, havde jeg været opmærksom på det så havde jeg da ikke hjulpet dig her.