Avatar billede gamedennis Nybegynder
10. november 2005 - 14:08 Der er 1 kommentar

Program til planlægning af budget?

Hej,

Jeg driver en mindre virksomhed, og kunne godt tænke mig et program der kunne bruges til planlægning af budget, med kalender funktion mm. Det skal helst være gratis, og må gerne være engelsk...

MVH
DENNIS MALEKI
Avatar billede jesperfjoelner Nybegynder
10. november 2005 - 19:11 #1
Jeg tror det bedste du kan få gratis er Summasummarum
www.stoneware.dk  / http://www.summarum.dk/
Det er meget rost og findes på i en gratis version og i en billig betalingsversion. Har elektronisk fakturering, webshop modul m.m.