Avatar billede h8red Nybegynder
07. november 2005 - 10:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Adsl hastighed mindre end abonnement..

Hejsa..

har TDC 2048/512 adsl og den henter og leverer med 220/54 så´en ca. :)
Og det er jo også meget godt, men mig bekendt er 1.7 mbit = 220kb/s og 2 mbit = 250 kb/s så hvor er de sidste 30 kbit i download blevet af ????

Undrer mig bare, er alle tele udbydere bare blevet enige om at oversælge produktet på vores uvidenhed eller er jeg helt i skoven med min formodning om reel hastighed på adsl ?
Avatar billede ierikk Nybegynder
07. november 2005 - 10:50 #1
de fleste udbydere skriver (i det med småt) at deres hastighed er op til ?
jeg hae tdc 1mb den svinger meget i hastighed, jeg bruger en topbar med dumeter, så jeg kan hele tiden se hastigheden og meget andet

http://www.winbar.nl/
Avatar billede vejmand Juniormester
07. november 2005 - 10:53 #2
http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=72050
Klik på "Se hvilke hastigheder, du kan forvente"
Avatar billede jimmi1311 Nybegynder
07. november 2005 - 10:53 #3
Nu er den hastighed der angives jo altid best case. Hvis du boede lige op og ned af centralen. Der udover mener jeg at Windows, jeg går ud fra at du bruge det, alokere noget af båndbreden til bestemte ressourcer. Man kan vist ændre disse alokeringer og derved forøge sin hastigheder på down-/upload.
Avatar billede h8red Nybegynder
07. november 2005 - 14:17 #4
Mucho gracias... det var lige den forklaring jeg manglede, havde tåget lidt rundt i TDC´s kundeservice, men kunne ikke finde det jeg søgte..
Tak vejmand
Avatar billede vejmand Juniormester
07. november 2005 - 15:12 #5
Velbekomme, og tak for point.  c",)