Avatar billede moller123 Nybegynder
06. november 2005 - 14:19 Der er 3 kommentarer

BlueTooth Forsinkelser med et MX 5000 Tastatur og mx 1000 mus

jeg har fået købt mig et mx5000 + mx1000 mus der kører over bluetooth problemmet r bare at der ret ofte forekommer "forsinkelser" imellem keybord og musen til recieveren ,hvilket r mega irriterende når man prøver på at spille et spil, men det r ikke fordi tingene når at gå i dvale, da jeg konstant fægter rundt med musen, forstår bare ikke at det kan være rimeligt at den ikke kan følge med til det, overhovedet ikke til den pris! så det slog mig at jeg nok havde kvajet mig undervejs i installationen! men jeg har også bemærket at det r kun i visse spil det forekommer, hvilket gør det mere mystisk?!

på forhånd mange tak for hjælpen
mr jensen
Avatar billede alichu Nybegynder
06. november 2005 - 18:18 #1
Står der noget kobber eller lign. metal i vejen for Sender/Reciver..?
Måske din opsætning

Men er det kun i spil?
Avatar billede moller123 Nybegynder
06. november 2005 - 19:15 #2
ja det hænder mest i World of warcraft og warcraft 3, men det sker nu engagn også i windows bare ikke så hyppigt?! men det r som om de skiftes til at gå i ged altså  tasteturet og musen, (de har samme reciver) jeg har tjekket via Bluetooth om der r manglende forbindelse men den indikere at dækningen r god! hvilket gør det mere mystisk.. men måske r  der nogle konfliktere imellem mus og tast.. ved bare ikke hvordan jeg skal finde ud af det eller hvor man kan tjekke det henne...
Avatar billede shadowman87 Nybegynder
22. november 2005 - 10:46 #3
Måske ikke super relevant, men jeg har det samme sæt, og mit gør det samme, selv når jeg sidder og skriver i messenger, så kan den finde på at begynde at lagge så meget at jeg bliver nød til at reconnecte tastaturet :(

Jeg køre med den nyeste sofware fra logitech.

Men jeg tror uden at være sikker, at der er en meget stor fejl i Logitechs software, fordi når jeg har haft kørt sættet uden deres sofware er det gået meget godt.