Avatar billede mindreklog Nybegynder
04. november 2005 - 16:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

brugerprofiler og e-handel

HEjsa..

Jeg har nu forgæves søgt på nettet efter nogle analyser, som kan belyse noget om brugerne som benytter sig af ehandel

Her tænker jeg på om de fx foretrækker service fremfor hurtigt og bekvemt. sikkerhed fremfor bla bla.

Alt muligt kan bruges, men som beskriver danske brugere i forbindelse med E-handel.

Det skal bruges i forbindelse med eksamensopgave, hvor jeg ikke har tilstrækkelig med tid til selv at lave undersøgelsen.
Avatar billede mindreklog Nybegynder
04. november 2005 - 23:51 #1
ingen der har noget guf til mig?
Avatar billede mindreklog Nybegynder
05. november 2005 - 18:50 #2
slet ingen der har noget bud?
Avatar billede mindreklog Nybegynder
07. november 2005 - 16:33 #3
Hmm.. det var jeg ellers sikker på der var..  surt.. så må jeg selv trave den lange vej igennem alt på www
Avatar billede mindreklog Nybegynder
18. november 2005 - 09:51 #4
nope!