Avatar billede hebsbebs1 Nybegynder
02. november 2005 - 19:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan brænder jeg en AVI fil til min KISS DVD Player

Hej - jeg har en hls-idt.avi fil, jeg har forsøgt at bænde den i både Nero 7 og Win On CD/DVD som en normal DATA fil. Men når jeg sætter den i min Kiss DP1000 DVD maskine i stuen, læses skiven ind, men så er der bare sort skærm ??
Jeg kan sagtens se den på PCèn. Hvordan skal den så brændes ??
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. november 2005 - 22:37 #1
GENERELT:
Hvis du vil have feedback i denne tråd bør/skal du også selv give feedback i dine tidl. spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=hebsbebs1&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp - pt. 37 (!) stk. - ikke populært...

En del eksperter her på Eksperten.dk undertrykker (kommentar/besvare ikke) personer med for mange 'hænger' spørgsmål - som her..

Veljedning -> http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede horslundjr Nybegynder
03. november 2005 - 20:48 #2
Du skal bare brænde den som Data CD.Kiss DVD vil genkende Avi(Divx eller xvid) codec, og vil afspille den..
Avatar billede hebsbebs1 Nybegynder
26. april 2008 - 11:20 #3
tak