Avatar billede tronic1 Nybegynder
31. oktober 2005 - 15:29 Der er 6 kommentarer

Windows 3.11

Er der ikke nogen der har det dejligt operativsystem til at ligge på en hulens masse disketter??
Vil nemlig gerne have fat i det igen, da jeg har en old pc som skal sættes op med alle de små gamle spil - og nej - gider ikke win95 eller 98.

På forhånd tak...
Avatar billede screem_brille Novice
31. oktober 2005 - 15:32 #1
det mener jeg da bestemt jeg har, dog er selve pappet om salgsæsken defekt, men selve pakken med disketter mener jeg er ubrudt (dvs som ny, aldrig åbnet)
Avatar billede darth-domino Nybegynder
31. oktober 2005 - 15:42 #2
Det er vel ikke "Freeware" selvom det er et ældre styresystem?
Avatar billede screem_brille Novice
31. oktober 2005 - 15:43 #3
nej det er det ikke
Avatar billede boxer Nybegynder
31. oktober 2005 - 15:52 #4
Mon ikke det er denne:
http://www.papkassen.dk/
der skal bruges til køb/salg?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
31. oktober 2005 - 19:07 #5
win XP kan da simulere tidligere windows versioner, kan den ikke?
Avatar billede trekkies Juniormester
31. oktober 2005 - 20:30 #6
Jo, Windows XP kan simulere ældre spil til Windows 95/98 o.s.v. men nogle spil kan Windows XP ikke simulere, f.eks. spillet Rollercoaster 1