Avatar billede bard Nybegynder
31. oktober 2005 - 08:55 Der er 9 kommentarer

SMS fra computeren.

Hej,

Er der nogen som skulle kende til et SMS system man kan lægge ind på sin computer, så man kan sende SMS beskeder til flere personer af gangen direkte fra computeren? Systemet skal kunne sende til alle, ligegyldigt hvilke teleudbyder de pågældende personer bruger.
Hvem kan mon hjælpe med det!
Avatar billede llgpublic Nybegynder
31. oktober 2005 - 09:03 #1
Det kan sagtens lade sig af gøre, men sådan en form for service koster normalt 1kr på SMS
Avatar billede peet49 Nybegynder
31. oktober 2005 - 09:10 #2
Avatar billede peet49 Nybegynder
31. oktober 2005 - 09:12 #3
Avatar billede screem_brille Novice
31. oktober 2005 - 12:23 #4
eller man kan bruge en mobil telefon koblet til computeren (hvis det ikke er til kommercielle formål)
Avatar billede llgpublic Nybegynder
03. november 2005 - 11:36 #5
Non-Profit formål?
Hvis du vil gøre det billigt skal du skaffe et data kabel til din telefon, installer et program og dermed sende dine beskeder direkte fra computeren.
http://www.download.dk/index.asp?Kat=kommunikation&SubKat=kommunikation

Kommercielle formål?
Håber ud har kassen for det koster knaster:
http://www.mailsms.dk
http://www.suresms.com
Avatar billede bard Nybegynder
17. november 2005 - 09:56 #6
MailSMS er en rigtig god ide. Tak for linket til siden.
Avatar billede bard Nybegynder
17. november 2005 - 09:56 #7
Hvordan f... giver man point.
Avatar billede peet49 Nybegynder
17. november 2005 - 09:58 #8
Så vil jeg også. Du markerer et navn, og trykker accepter.
Avatar billede screem_brille Novice
30. december 2005 - 09:27 #9
brug for mere hjælp ?