Avatar billede Slettet bruger
05. november 1999 - 11:36 Der er 13 kommentarer

Superfast answer needed!!!!!!!!

I'm trying to install Win98 on top of Win95 but I keep getting this message:
"Computeren har allerede et operativsystem installeret, der ikke kun opgraderes med denne version af installationen. Anskaf Win98-opgrad. Fejl SU0168"

What does this mean but more importantly, how do I solve it????

Zent
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
05. november 1999 - 12:00 #1
Boot into dos-mode, delete the "windows"-folder with all sub-folders and "program files"-folder with all subfolders. Then change your BIOS boot-sequence to CDROM before C, save changes and let the system boot fra the Win98-cd! That should do it!
Avatar billede mora Nybegynder
05. november 1999 - 12:00 #2
It means that you only got the full version of win98, and you need the upgrate version, you can solve it by:
1: Del your old windows and install win98
2: Buy the upgrade version
/ MORA@ready.dk
Avatar billede ziber Nybegynder
05. november 1999 - 12:01 #3
You solve it by uninstalling your win95 - And then install your win98

Or you get the CD called win98 upgrade. Its a seperate cd.
Avatar billede mora Nybegynder
05. november 1999 - 12:01 #4
I will be back in about 90 min.
if you need more just mail me :-)
Avatar billede Slettet bruger
05. november 1999 - 12:18 #5
The best you can do is to format c: and then install 98.
Avatar billede mora Nybegynder
05. november 1999 - 13:51 #6
Yes - you can formate your harddrive and use rest of your day installing, or just do as I and ziber says, uninstall/delete and install or get the upgrate version.
- by the way, often when you ask in here, we normaly gives some points for an answer, think about it.

I am offline until monday morning now, but if you need me, I can be reached at (0045) 20413778 (cell phone) - you are welcome.

/MORA
Avatar billede mora Nybegynder
05. november 1999 - 13:53 #7
*danish*
Tjek lige vores svartider i starten :-)))
Vores svar har gået forbi hinanen da vi skriver samtidig.

*english*
Just a comment on the time before you got an answer and a couple more - pretty fast?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
05. november 1999 - 13:55 #8
*LOOOL*
Avatar billede michaelras Nybegynder
05. november 1999 - 14:31 #9
Hvis du vil installere oven på en gammel version af windows version - og man ikke har en upgrade version - skal man bare slette win.com filen fra windows biblioteket... (eller bare omdøbe den)

Michael
Avatar billede mora Nybegynder
06. november 1999 - 21:23 #10
>>>michaelras Tak for tippet :-) - det er en del hurtigere
Avatar billede Kaj Nybegynder
12. november 1999 - 14:24 #11
:deltree windows!
Avatar billede mora Nybegynder
15. november 1999 - 07:38 #12
Tror i han/hende ved at man skal tjekke siden efter svar?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
15. november 1999 - 07:45 #13
Er det ikke ligegyldigt? Han giver jo ikke nogen point! :-)