Avatar billede kim8410 Nybegynder
29. oktober 2005 - 19:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Adgang nægtet til personlige mappe

Jeg har lige fået en ny computer, så idag ville jeg lige sætte min gamle harddisk i den nye som slave, så jeg kunne få overført nogle dokumenter.
Men da jeg skulle ind i min private mappe, som ligger inde i Documents and Settings, så siger den adgang nægtet.

Jeg har prøvet at boote op på den gamle harddisk, men den gider ikke og boote op.

Nogen der har nogle forslag til hvordan jeg får fat i mine filer?
Avatar billede screem_brille Novice
29. oktober 2005 - 19:50 #1
Avatar billede ndp Nybegynder
29. oktober 2005 - 20:15 #3
højre klik (properties/egenskaber) og overtage/tildel "ownership"  til administrator
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. oktober 2005 - 20:29 #4
kim8410> husk at belønne folk for deres indsats....

http://exp.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=kim8410&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp

du har oprettet i alt 8 spørgsmål og kun accepteret 2 svar...
Avatar billede screem_brille Novice
29. oktober 2005 - 20:46 #5
ndp rart at høre vi er enige, men hvorfor ligge det som svar ?