Avatar billede crhcrh Nybegynder
29. oktober 2005 - 17:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Et bestemt udsnit af en anden side - til et bestemt

Hej.
Et bestemt udsnit af en anden side - til et bestemt sted på min side. Jeg er ikke så god til det der med koder - men kan da rette lidt til.

Jeg har dette.
<iframe marginwidth="0" marginheight="0" height="355" width="320" name="feeder" border="0" frameborder="0" src="http://www.sondermarkensantenneforening.dk/phpBB2/viewforum.php?f=15&sid=f402e71fae750a801418a6d803414b5e"></iframe>

og det virker sådan set fint nok, men hvis jeg nu ikke vil have hele siden med kun et bestemt sted - hvordan kan jeg det?

Venlig hilsen CRHCRH
Avatar billede keysersoze Guru
29. oktober 2005 - 17:46 #1
det kan du ikke så.

Det er ikke komplet umuligt at lave men det vil kræve ret meget - for du skal igennem noget javascript eller serversidesprog gennemtrævle hele sidens kode og ud fra specielle punkter i koden sortere noget fra og så kun gemme enkeltdele til selve visningen... sådan kan ikke bare lige copy/pastes frem og tilbage.

Så selvom det ikke hjælper dig videre vil mit svar være at du nok bliver nødt til at leve med det du har nu.
Avatar billede crhcrh Nybegynder
30. oktober 2005 - 14:01 #2
Tak for svaret - Det var nu ikke lige det jeg ville høre - men tak af ligevel

smid et svar og du får point for ulejligheden
Avatar billede keysersoze Guru
30. oktober 2005 - 14:32 #3
jeg ved godt at det ikke hjalp meget - men der er trods alt grænser for hvad man kan gøre i html og specielt hvis det skal være super simpelt.