Avatar billede djb Nybegynder
20. april 2001 - 09:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Installering på Compaq

Jeg skal hjælpe en ven med hans Compaq. Hvis nu han har Windows 98 og jeg gerne vil installere Windows ME på den. Kan der opstå problemer med dette? Skal det være Compaq-produkter eller...?

Hjælp og jeg bliver ustyrlig glad!
Avatar billede wize Nybegynder
20. april 2001 - 09:44 #1
Jeg har installeret ME på min vens compaq men der bliver ingen problemer.
ME indeholder et stort driverbiblotek og opdatere dem selv.. ingen problemer. hvis der er tale om ikke eksisterende driver så find dem på nettet.

/wize
Avatar billede djb Nybegynder
20. april 2001 - 09:51 #2
Fantastisk, tak for hjælpen!
Avatar billede hobbez Nybegynder
20. april 2001 - 10:43 #3
Men find lige driverne FØR du begynder at installere - under installationen kan det være lidt svært, hvis du ikke allerede har driverne klar.

/Rob
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2001 - 00:05 #4
Compaq er en meget taknemlig maskine hvad angår forskellige Windows. Vi har en Compaq 4540 med 32 mb ram og opgraderet processor fra 233 til 333 som har kørt windows 95/98/ME og p.t. køre NT 4,0. Endvider har jeg været med til at opgradere andre compaq pc er fra windows 98 til windows 2000  , kun med tastatur driverne som et problem. Det kan dog løses ved at bruge logitec tastatur i stedet for.
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2001 - 00:05 #5
Jeg regner med snar at skulle prøve Windows FX af på compaq.
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2001 - 00:06 #6
Det kører fint fint på lefetec 550 Mhz 128 MB ram.