Avatar billede kenned-adriano Nybegynder
28. oktober 2005 - 14:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med cd-kopiering

Hej,
Min lærer siger at hvis han brænder en original musik cd og stikker den i hans DVD drev og vil brænde den ned med hans cd-brænder så bliver lyden 10 gange svagerer som på original cd'en men hvis han lægger alle sangene ind på pc'en og brænder ned så er det samme lydstyrke som på original cd'en :S
Hilsen
      Kenneth
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2005 - 14:36 #1
jaaah...?

Ligger spørgsmålet så i om det er sandt ? eller ? :)
Avatar billede kenned-adriano Nybegynder
28. oktober 2005 - 14:59 #2
Nej, men om hvorfor det er så meget lavere og hvordan man kan gøre så det ikke er
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2005 - 15:13 #3
Jeg kan kun svarer, på den ene halvdel. og det hvordan du kan gøre så det ikke er, det er vel som din lærer siger :) at du overfører det til din computer, og så brænder :) så er det normalt, dog har jeg selv erfaret at jeg ikk med miteget øre, kan hører nogen forskel, måske pga. brænderen ?
Avatar billede kenned-adriano Nybegynder
24. januar 2006 - 20:27 #4
.