Avatar billede guldhammer72 Novice
26. oktober 2005 - 14:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Godt navn til et online Artikelsystem

Hejsa, jeg søger et godt navn til et online artikelsystem, som skal indeholde en masse kategoier.

Jeg søger også navne til passende kategorier, har selv fundet et par stykker.
Link -> http://freelanceforum.dk/article/
Avatar billede webshortcut Nybegynder
26. oktober 2005 - 16:27 #1
Hej

man kunne kalde det artikelbasen, artikelcentralen.
Hvad angår kategorier ville det så ikke være en ide at give forfatteren af artiklen mulighed for selv at finde på
en kategori der passer til artiklen, ellers kig på forsiden af eksperten der er en del kategorier 8-)
Avatar billede guldhammer72 Novice
01. november 2005 - 22:33 #2
Lukker pga mangel på svar