Avatar billede poppo Nybegynder
24. oktober 2005 - 21:46 Der er 1 kommentar

script til at afgive stemmer

hej..

i vores lille forening skal vi bruge et script hvor man i første omgang skal  logge ind med brugernavn og password feks 12345 0g dk12345. for at kunne bruge systemet skal man ændre sit password.

oplysninger som vi skal bruge er fornavn , efternavn , telefonnummer , email på de forskellige personer

når de har været inde på systemet og ændre deres password kan de se en side hvor en afstemning skal være feks hvem skal være målmand 1=a  2=b  3=c

når personen har afgivet denne stemme kan personen ikke se denne afstemning mere og kan først se en afstemning nnår en ny er frigivet

det skal så være sådan at man som admin kan logge sig ind og se hvor mange som har stemt , hvor mange som har stemt på a , b , c.

hvis man kunne lave det sådan at man evt kunne gøre det tilgængeligt at man i admin kunne printe de forskellige emner ud fekt a=100 stemmer og har vundet så kan jeg printe a ud og se oplysningerne på dem som har stemt på denne person

KAN DETTE LADE SIG GØRE I VIRKELIGHED. VI ER NOGLE STYKKER SOM HAR LEGET MED DETTE PROJEKT I ET STYKKE TID OVER EN ACCESS DATABASE MEN HAR IKKE KUNNET FÅ DETTE TIL AT VIRKE

HJÆLP HJÆLP HJÆLP ØNSKES
Avatar billede diddlmus Nybegynder
10. januar 2006 - 13:58 #1
Hej

Det skulle ikke være det store problem at lave det (Jeg har noget lign. på min egen hjemmeside) - kontakt mig på diddl@disneytopia.dk så kan vi aftale noget nærmere?