Avatar billede stefanbunk Nybegynder
24. oktober 2005 - 21:00 Der er 11 kommentarer

Msn Block Checker

Hejsa.

Jo jeg synes snart jeg har knoklet nettet igennem, men kan bare ikke finde en MsnBlockChecker, der virker, det er godt træls nu. er ret nysgerrig efter hvem der blocker mig.

Kender i en rigtig god en ? som bare virker.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
24. oktober 2005 - 21:08 #1
du kan bare bruge Gaim, så kan du altid se hvem der blokker dig. Gaim, er en erstatning for MSN: http://gaim.sourceforge.net/win32/index.php med den kan du altid se om en person blokker dig.

Og ja det er et program til Linux, men der er altså også en install fil til windows.
Avatar billede kalp Novice
24. oktober 2005 - 21:10 #2
Avatar billede kalp Novice
24. oktober 2005 - 21:12 #3
Du skal huske på... pointen er bare om, at se om vedkommende er online.. hvis ja så er du blevet blockeret.
Avatar billede stefanbunk Nybegynder
24. oktober 2005 - 21:14 #4
Det kan ikke passe, kalp, jeg skrev lige ens msn ned, men på min liste er han online, men på webadresse du skrev er han altså offline passer ingen steder.
Avatar billede stefanbunk Nybegynder
24. oktober 2005 - 21:17 #5
det er lige meget hvilken mail jeg skriver, så er ALLE offline på den, sådan er det på alle de Msn Block Checker jeg finder. De virker aldrig.
Avatar billede stefanbunk Nybegynder
24. oktober 2005 - 21:32 #6
Og til dig james t dk, hvordan pokker havde du så tænkt dig hvordan jeg skulle kunne se hvem der har blocked mig med gaim ? har installeret det. Men synes ikke rigtig, man kan tjekke det nogle steder hvem der har blocked en.

Andre forslag til webisder, som virker ?
Avatar billede kalp Novice
24. oktober 2005 - 21:35 #7
At du ikke ser den korrekte status på folk må være pga. følgende

As on January 16, 2004, Microsoft has patched the method which MSN Status Checker was using, Now if the person has "Only people in my allow list can see my status and send me messages" option enabled, then you will see them offline.

Prøv at teste på en bruger med en ældre version af MSN.
Avatar billede stefanbunk Nybegynder
24. oktober 2005 - 21:37 #8
Hmm jeg skal lige være helt med !

SKAL jeg vide af personen bruger en ældre version af msn ?
Avatar billede kalp Novice
24. oktober 2005 - 21:44 #9
det virker sådan.. åbenbart microsoft bevist lukket for muligheden for at tjekke msn status i de nyere versioner
Avatar billede stefanbunk Nybegynder
24. oktober 2005 - 21:46 #10
Undskyld., men er stadig ikke helt med, skal jeg så til af installere en ældre version af msn for af tjekke eller skal jeg, lige tilfældigvis kunne gætte mig til om vedkommende jeg søger, har en ældre, synes det hele virker lidt umulig.
Avatar billede kalp Novice
24. oktober 2005 - 21:52 #11
nej du skal ikke installere en ældre version, men hvis jeg har forstået det korrekt så virker tjek status funktionen åbenbart kun på ældre verison af MSN.. altså fra før  January 16, 2004.

Herefter har Microsoft lukket ned for den mulighed