Avatar billede kim014 Nybegynder
23. oktober 2005 - 12:40 Der er 5 kommentarer

Tastatur Logitech MX 3100 med RF

Hej
Vil en Logitech MX 3100 tastatur med RF    kunne række 8 mtr. med en mur imelem ??
Mvh.  Kim
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. oktober 2005 - 14:10 #1
RF - Radio Frequency.
Ja i de fleste tilfælde.
Avatar billede bartz Praktikant
23. oktober 2005 - 14:13 #2
Puh den var svær.. Mit gæt vil være nej, tror du får det svært med det.
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. oktober 2005 - 17:00 #3
Jo da...
RF kører på MHz - dvs. FM båndet - så der er ikke krav om synlighed mellem modtager og sender.
Men!
Nogle producenters sendere leverer et så svagt signal at de faktum at produktet kører på FM båndet, intet har at sige.
Vil sige at du skal spørge før du køber!
Avatar billede jpvj Nybegynder
23. oktober 2005 - 17:03 #4
Jeg er ikke up-to-date med specs, men tidligere havde logitech ca. 6m effektiv brugsafstand. Jeg ville helt sikkert teste det. Prøv evt. at besøge en butik, der har et udstillet. Så kan du jo "gå en tur" med tastatur/mus og se hvordan det performer.
Avatar billede kim014 Nybegynder
23. oktober 2005 - 20:08 #5
Hej
jeg har været i byen og har ikke set jeres svar før nu  Tak for dem
Men tror i måske man skal satse på et tastatur med bluetooth istedet? den er godt nok noget dyrere f.eks Logitech MX 5000