Avatar billede tnn Nybegynder
21. oktober 2005 - 16:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Word 2003 brevfletning med Excel regneark

Hej alle I eksperter.
Jeg er gået op på word 2003 og regnede lige med jeg kunne brevflette med Excel regneark, som tidligere, hvor jeg virkelig syntes det var nemt.
Jeg kan faktisk ikke regne ud hvordan det gøres i 2003 versionen og håber der er nogle her, der kan give nogle gode råd, da jeg har brugt en del weekender på at få det til at fungere ;-).
Det eneste jeg når til er at få teksten Nætes post. Jeg forsøger at brevflette til etiketter.
På forhånd tak.
Avatar billede Inge Nybegynder
21. oktober 2005 - 16:59 #1
Du skal lige huske at trykke på den knap der hedder opdater etiketter, og derefter Flet til nyt dokument
Avatar billede tnn Nybegynder
22. oktober 2005 - 17:00 #2
Tak samo07, men det eneste jeg får ud af det er en side med tomme etiketter.
Avatar billede tnn Nybegynder
22. oktober 2005 - 17:08 #3
... og, jeg får ingen mulighed for at vælge hvilke felter jeg vil have stående hvor, som jeg gjorde i den gamle version ... rigtig irriterende. Det eneste jeg får når jeg vælger mit regneark som datakilde er næste post, som jeg også får ved opdatering af etiketter.
Jeg har på fornemmelsen at jeg ikke har fået skabt forbindelsen mellem standard dokumentet og regnearket.