Avatar billede andersblarsen Nybegynder
21. oktober 2005 - 09:51 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Søgeoptimering på Google

Hejsa,

Jeg sidder med et søgeoptimeringsprojekt, hvor jeg har fulgt alle standarder mht. kode, meta-tags osv. for at Google burde indeksere min side højt.

I øjeblikket ligger jeg nummer to på Google, men den har åbenbart fanget min side lige fra toppen af, dvs. med <DOCTYPE...>.

Hvordan kan jeg få Google til at se mine metatags og h1-overskrift?

Hjemmeside: www.chinaoutsourcing.dk
Søgeord på Google: "Kina outsourcing"
Avatar billede andersblarsen Nybegynder
21. oktober 2005 - 09:52 #1
...samme søgeord på Jubii giver perfekt resultat - hvad er forskellen på de to søgesider?
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2005 - 09:56 #2
Avatar billede kalp Novice
21. oktober 2005 - 10:11 #3
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. oktober 2005 - 15:52 #4
google er fuldstændig ligeglad med meta, læs de artikler kalp linker til, der skal andet og mere til i dag.

Der er himmelvid forskel på google og jubii. Google er en maskine, dvs, et stykke software der gennemlæser din side og ranker den. Jubii er et indes hvor mennesker gennemser din side og ranker den. To grundlæggende helt forskellige teknologier og du kan ikke sammenligne det der skal gøres. Forskellen og hvad du kan gøre over for de forskellige tper er også beskrevet i artiklerne
Avatar billede andersblarsen Nybegynder
23. oktober 2005 - 16:05 #5
Er ikke helt enig bufferzone. Jeg har primært arbejdet med meta-tags og jeg ligger ret godt på google. Kun ganske få linker til siden, hvilket fremgår af min statistik, så det er ikke pagerank jeg vinder noget på. Hvorom alting er, var det slet ikke det mit spørgsmål gik på. Jeg løste problemet med Philip over msn, hvor fejlen lå i en manglende HTML validering hos W3C, hvor det viste sig at jeg havde fucket med nogle meta-linjer. Nu ligger jeg præcis som jeg vil det :)
Avatar billede kalp Novice
23. oktober 2005 - 16:09 #6
Kender du philip i forvejen siden du kender hans msn?
Avatar billede andersblarsen Nybegynder
23. oktober 2005 - 16:11 #7
Ja...?
Avatar billede kalp Novice
23. oktober 2005 - 16:15 #8
Ja ikke noget. Det var et spørgsmål.
Avatar billede andersblarsen Nybegynder
23. oktober 2005 - 16:16 #9
OK :)
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. oktober 2005 - 16:34 #10
Hvis du læser de fore der behandler SEO, se f.eks. http://www.webmasterworld.com (der pt er nede og under forandring) som er et af det bedste, vil du se at meta ikke har været hotte i næsten 5 år. når de virker for dig, må det være fordi du optimere i et område hvor der ingen konkurrence er, lige så snart google skal til ar rangere flere optimerede sider, vil meta ikke have effekt. Du kan fkatisk finde masser af eksempler på #1 sites der slet ikke har meta, hvis du søger i konkurrencebetonede områder
Avatar billede janj6666 Nybegynder
07. april 2011 - 10:05 #11
Avatar billede keysersoze Guru
07. april 2011 - 10:14 #12
mangler du noget at lave siden du forsøger at genoplive massevis af oldgamle spørgsmål? Husk at signaturer jf ekspertens regler ikke er tilladt.